Gjest Vettel Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Sånn ca rundt tiden for EL blir jeg kvalm, slapp, uggen, kan blø bittelitt (sjeldent, men nå iallefall), får super ømme pupper som starter med litt mer ømfintlig for så øke på å bli ømme som s**an! Kan være faktisk øm og kvalm helt frem til to dager før mensen. Da forsvinner symptomene. Veldig greit for å vite når mensen kommer, hehe! Føler meg jo "syk" i 12-13 dager hver mnd! Og med alle symptomer på graviditet som finnes omtrent... Så jeg tenker jo at når jeg faktisk blir gravid, så kommer jeg ikke ha noen symtomer i det hele tatt! Foruten ikke-kommende-mens og positiv graviditetstest. Forresten så var forrige mens på under fire dager (6-7 dager normalt) men utrolig smertefull 1.dag! Hadde skikkelige kramper for en gangs skyld. Men merkelig at det blødde så lite alt i alt. (Nå på dag 13 og er kvalm, uggen, slapp, bittelitt blødning, så regner med at EL er tidlig denne mnd. Vanligvis lang syklus på ca 30-34 dager) Så, bare jeg som er sutrete og ikke tåler noe, eller flere der ute som blir slik ved EL og PMS??
Gjest Tone B- Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Sånn ca rundt tiden for EL blir jeg kvalm, slapp, uggen, kan blø bittelitt (sjeldent, men nå iallefall), får super ømme pupper som starter med litt mer ømfintlig for så øke på å bli ømme som s**an! Kan være faktisk øm og kvalm helt frem til to dager før mensen. Da forsvinner symptomene. Veldig greit for å vite når mensen kommer, hehe! Føler meg jo "syk" i 12-13 dager hver mnd! Og med alle symptomer på graviditet som finnes omtrent... Så jeg tenker jo at når jeg faktisk blir gravid, så kommer jeg ikke ha noen symtomer i det hele tatt! Foruten ikke-kommende-mens og positiv graviditetstest. Forresten så var forrige mens på under fire dager (6-7 dager normalt) men utrolig smertefull 1.dag! Hadde skikkelige kramper for en gangs skyld. Men merkelig at det blødde så lite alt i alt. (Nå på dag 13 og er kvalm, uggen, slapp, bittelitt blødning, så regner med at EL er tidlig denne mnd. Vanligvis lang syklus på ca 30-34 dager) Så, bare jeg som er sutrete og ikke tåler noe, eller flere der ute som blir slik ved EL og PMS??
Gjest Emira Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Hei har du tenkt tanken at du kan ha endometriose? Snakk med legen din om det Hilsen
Catgirl Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Høres litt voldsome ut dine symptomer. Jeg blir også litt "rar" rundt eggløsning. Om jeg har sex akkurat når jeg har eggløsning så får jeg kjempevondt, som krampetrekninger eller noe, og må av en eller annen grunn ligge helt i ro til det forsvinner. Har bakovervendt livmor, så lurer på om det har noe med saken å gjøre. Ellers virker det som om jeg skal til å bli forskjølet rundt den dagen, sånn vondt i halsen og evt. rennende nese.
Gjest Vettel Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Emira: Har tatt ultralyd både innvendig og utvendig flere ganger, hadde for tre år siden vanncyster på eggstokkene og ble operert for det. Har siden vært på kontroll og undersøkelse og da har alt vært ok. Siste gynekologundersøkelse var for ett år siden. Regner med at gynekologen hadde oppdaget endometriose da. Masse smerter har jeg heldigvis sjeldent, hadde denne måned og sist gang jeg hadde så vondt var i april/mai. (Da smerter ved EL, nå ved menstruasjon)
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Emira: Har tatt ultralyd både innvendig og utvendig flere ganger, hadde for tre år siden vanncyster på eggstokkene og ble operert for det. Har siden vært på kontroll og undersøkelse og da har alt vært ok. Siste gynekologundersøkelse var for ett år siden. Regner med at gynekologen hadde oppdaget endometriose da. Masse smerter har jeg heldigvis sjeldent, hadde denne måned og sist gang jeg hadde så vondt var i april/mai. (Da smerter ved EL, nå ved menstruasjon) Fikk mine EL-smerter etter lapraskopi, aldri hatt det før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå