Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått til en akupunkturklinikk i Oslo (som kun driver med fruktbarhetsakupunktur) en god stund i håp om at det skulle hjelpe meg til å bli gravid, men ikke hell så langt. Jeg har egentlig tro på akupunktur, men jeg tror også at veldig mange som driver med det ikke er spesielt flinke og kun gjør det for pengene. Jeg trodde jeg hadde funnet en dame som virket oppriktig, men er ikke lenger sikker.

I mai ble samboer og jeg undersøkt og de fant de ut at så ut til å være i orden med meg, men han har lavere sædkvalitet og -mobilitet enn normalen. Allikevel mener denne damen at vi begge to må fortsette å gå veldig ofte for at det skal ha effekt. Jeg tenker da at her er det noe som skurrer. Nå har en god del penger gått med på dette og det er fortsatt ingen baby i sikte.

Er det noen som har synspunkter på slik akupunktur? Hjelper det eller er det kun en måte å tjene penger på folks fortvilelse? Kontoret er jo fullt av takkekort, men jeg føler allikevel at jeg ikke helt vet hva jeg skal tro og mene.

Noen her med synspunkter?

Forøvrig så har samboer og jeg prøvd i 11 måneder i denne omgangen og gått til akupunktur siden mars/april en gang. Vi tok en pause etter å ha prøvd i 8 måneder tidligere, så sammenlagt begynner det å bli en stund og vi er egentlig ganske fortvilte, så tenkte det var verdt et forsøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk ganske lenge uten att det resulterte i graviditet.

Nå går jeg fortsatt til akupunktur, men det er for å dempe bivirkningene av medsinene til IVF, og da synes jeg det hjelper. Og som ekstra støtte etter innsetting.

Har stor tro på akupuntur, men jeg ble ikke gravid av kun det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...