Gjest TS Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Jeg testet positivt på EL test på mandag så fant ut at det var et godt tidspunkt å forføre kjære på. Underveis kommer det frem at han hadde hatt en runde med seg selv på morgenen. Lurer da på om det i det hele tatt hadde rukket å bli produsert noen nye rumpetroll som kan gjøre susen og lage oss en liten en?? Tirsdag testet jeg igjen negativt på EL-test, og hadde ikke anledning til noe ...og i dag regner jeg med at det er litt for sent for full klaff Men kan jo fordetom da
Gjest Vettel Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Slik jeg har forstått det så kan friske menn bare pule i vei! Så det er fremdeles håp ja. BTW: de sædcellene som kommer ut ble produsert for ca 3 mnd siden, altså går det tre mnd før effekt av sykdom, stress, kosthold, trening "vises". Eller hvordan man skal si det med med celler som er så små, hehe!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Slik jeg har forstått det så kan friske menn bare pule i vei! Så det er fremdeles håp ja. BTW: de sædcellene som kommer ut ble produsert for ca 3 mnd siden, altså går det tre mnd før effekt av sykdom, stress, kosthold, trening "vises". Eller hvordan man skal si det med med celler som er så små, hehe! Nja, sterk varme som f.eks varmt bad, varme i setet på bilen, varme fra dataen og feber dreper sædcellene som ligger i testiklene ganske kjapt. Ved varme utenfra så går det ganske kjapt i gang igjen, men ved høy feber så må man regne ihvertfall 4-6 uker. Men det er bare å holde på TS, det er nesten alltids noen celler der, uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå