NoAngel Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #81 Del Skrevet 22. januar 2010 håper det funker!!! blir spennende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #82 Del Skrevet 27. januar 2010 i dag har jeg fått noe mens lignende greier!!! ikke så rød ennå, men det er da noe!! jeg er så spent haha... høres fantastisk sært ut ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 27. januar 2010 #83 Del Skrevet 27. januar 2010 Mens lignende greier - tror eneste plassen det kan være spennende er på prøveforumet!! Hihi!! Stikker innom igjen senere for å få med meg fortsettelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #84 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) haha ja, daniel så på meg og sa... æææææsj... når jeg prøvde å forklare hvorfor jeg var så på styr! haha kan ikke skjønne det når dama kommer og sier at det er brunt og slimete og gliser, han burde jo være sååååå exited lissom de skjønner jo ingenting de mannfolka Endret 27. januar 2010 av NoAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. januar 2010 #85 Del Skrevet 27. januar 2010 haha ja, daniel så på meg og sa... æææææsj... når jeg prøvde å forklare hvorfor jeg var så på styr! haha kan ikke skjønne det når dama kommer og sier at det er brunt og slimete og gliser, han burde jo være sååååå exited lissom de skjønner jo ingenting de mannfolka for tante rød! Eller tante brun... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #86 Del Skrevet 27. januar 2010 det har ikke kommet noe mer ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 27. januar 2010 #87 Del Skrevet 27. januar 2010 hmmm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #88 Del Skrevet 28. januar 2010 bare et par dråper. ikke noe spennende. vi får se hva som skjer i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #89 Del Skrevet 29. januar 2010 sånn ca 3,5 dråpe til i dag ja... begynner på pp5... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #90 Del Skrevet 30. januar 2010 spotter fortsatt.. men ikke noe med fart i gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå