NoAngel Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #61 Del Skrevet 28. desember 2009 har hatt mens murringer i noen dager.. ganske vondt, vet ikke om jeg bare har vondt i magen eller om mensen er på vei.. tok en test i dag. med skyggestrek igjen.. forventer at neste test blir blenda hvit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. januar 2010 #62 Del Skrevet 1. januar 2010 Har du tatt flere tester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #63 Del Skrevet 1. januar 2010 ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2010 #64 Del Skrevet 1. januar 2010 Fortsatt ingen spire? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #65 Del Skrevet 1. januar 2010 nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #66 Del Skrevet 2. januar 2010 nope Fin unnskyldning for å få nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #67 Del Skrevet 2. januar 2010 ja. nå har jeg blitt syk og.. pokkers unger har smitta meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #68 Del Skrevet 3. januar 2010 ja. nå har jeg blitt syk og.. pokkers unger har smitta meg Blir vel lite når man er syk. Håper du blir fort frisk igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #69 Del Skrevet 11. januar 2010 ff sier at jeg er 6 dpo i dag.. men alle el testene mine var negative.. jeg vet ikke helt om jeg tror på at jeg hadde el. jeg er på cd 40 nå. har kjempe ømme pupper gjør vondt å komme nær dem, men men tar ikke det som noe tegn uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 11. januar 2010 #70 Del Skrevet 11. januar 2010 Høres frustrerende ut... Øme pupper er et tegne på snarlig TR for meg.. MEN uansett - kanskje du ikke har EL? Jeg har mest sansyneligvis ikke hatt EL (selv om TR er regemlessig og grei) og det viste blodprøvene jeg tok i mars! Så jeg er sur på Ullevål som ikke formiddlet det videre til meg og sur på meg selv for ikke å ha etterlyst svar ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. januar 2010 #71 Del Skrevet 17. januar 2010 ff sier at jeg er 6 dpo i dag.. men alle el testene mine var negative.. jeg vet ikke helt om jeg tror på at jeg hadde el. jeg er på cd 40 nå. har kjempe ømme pupper gjør vondt å komme nær dem, men men tar ikke det som noe tegn uansett. DPO, er det noe med eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #72 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) ja mia. days past ovu. jeg har ikke hatt el. ff ombestemte seg. og tester hver dag sier negativ på el. i slutten av mai blir det pergo om ikke noe har skjedd.. men ja, det er ganske frustrerende.. du må ringe å høre da :D sånn at du vet! Endret 18. januar 2010 av NoAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 18. januar 2010 #73 Del Skrevet 18. januar 2010 Kjedelig at EL ikke kommer. Jeg har nå fullført første Pergokur og den fuka så nå har jeg hatt EL! Hvorfor kan du ikke starte på pergo før i slutten av mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #74 Del Skrevet 18. januar 2010 da er det 1 år siden jeg sluttet på p sprøyte. tenkte å vente å se om noe skjer. det tar jo en stund før dette går ut av kroppen noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. januar 2010 #75 Del Skrevet 19. januar 2010 Ja, kan være lei den etterhengen av p-sprøyta har jeg hørt Før eller senere lille djevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #76 Del Skrevet 19. januar 2010 ja :D før eller senere! noen dager blir jeg skikkelig sippete og oppgitt.. men så skjønner jeg jo at dette tar bare tid :D håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. januar 2010 #77 Del Skrevet 21. januar 2010 Krysser fingrene for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 21. januar 2010 #78 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja, P-sprøyta kan "sitte i" lenge. Jeg tok siste sprøyte våren i 2007, fikk mensen igjen sommeren i 2008 - håpet å bli gravid før jeg ble 30 vinteren i 2009, men neida... MEN så har jeg neppe hatt EL da, selv om syklusen har vært stabil... MEN om det er P-sprøyen sin skyld? Nei, det tror jeg vel egentlig ikke... Håper det klaffer for dere på naturligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #79 Del Skrevet 21. januar 2010 har dere prøvd pergo eller provera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 22. januar 2010 #80 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Jeg har første prøveperiode med enkel Pergotime kur nå. Provera er vel ikke aktuelt for meg siden jeg ikke har "Dysfunksjonelle uterinblødninger " sitat Felleskatalogen. Endret 22. januar 2010 av Phobaeticus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå