Phobaeticus Skrevet 8. desember 2009 #21 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei! Lykke til med prøvingen. Har du fått tilbake mensen da? For meg tok det laaang tid etter at jeg slutta med P-sprøyten før mensen var tilbake som normalt. Tenker jo i ettertid at jeg selvfølgelig skulle ha sluttet før, men den var jo veldig praktisk med den sprøyta. Ingen bivirkninger (der og da) og ingen TR Titter innom igjen for å følge deg videre i prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 8. desember 2009 jeg har hatt en .. men det er 2 mnd siden. jeg temper nå, så får si se om det skjer noe. har kjøpt termometer med 2 desimaler fra baby or not i dag, temper nå med termometer med bare 1 desimal.hvor lang tid tok det før du var tilbake i rute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 8. desember 2009 DRITT TESTER DRITT SKYGGESTREKER DRITT EGGELØSNING... :frustrert: :frustrert: alle testene mine får en skygge strek,. og jeg håper på positiv etter en uke, men neeeeeeeeeeida. ny skyggestrek!!!!!!!! kanskje jeg bare er bittelitt gravid.. og blir mer gravid om et år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 9. desember 2009 #24 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei igjen. Det tok ca ett år før jeg fikk tilbake TR og enda noen mnd før den stabiliserte seg på rundt 26 dagers syklus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 9. desember 2009 lurte på å prøve akupunktur.. om det har noe for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. desember 2009 #26 Del Skrevet 10. desember 2009 tusen takk :D glad for å ha dere !! har ikke så lyst til å snakke med alle jeg kjenner om dette ennå.. siden det kan ta lang tid.. orker ikke noe sympati tull Jeg heier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 10. desember 2009 jeg heier på deg og :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 10. desember 2009 #28 Del Skrevet 10. desember 2009 Har du vært til legen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 10. desember 2009 nei. lurte på å teste akupunktur for å få igang EL. tror ikke det er noe galt. bare at sprøyta sitter godt i. jeg vil ikke vente i 2 år på at den skal forsvinne ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 11. desember 2009 #30 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei igjen Når satt du siste sprøyte da? Har tittet litt på nett og det ser jo ut som en del får god hjelp av akupunktur! Ingenting bør vel stå uprøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 11. desember 2009 8 mnd siden ca . så det kan ennå ta tid tror nok det er verdt et forsøk med nåler før vi prøver masse annet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. desember 2009 #32 Del Skrevet 11. desember 2009 Du må holde oss oppdatert om hvordan det går da! Men hvordan funker den temp-greia hvis man har feber? Det har jeg alltid lurt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #33 Del Skrevet 13. desember 2009 da funker den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 14. desember 2009 i dag har jeg "holdt venninna mi i hånden" mens hun testet.. den var positiv.. hun er ikke glad... det er litt tungt å svelge den der... urettferdig er det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 14. desember 2009 #35 Del Skrevet 14. desember 2009 Oi - ja den er kjip... Ikke godt når den som ikke ønsker graviditet blir gravid, men den som ønsker seg baby ikke har fått det til enda ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 14. desember 2009 hadde hun gledet seg over det, så skulle jeg så gjerne gledet meg med henne.. men når hun ikke en gang vet om hun skal beholde , så blir jeg litt sånn.. æsj... hvorfor henne!! men hun er min beste venninne gjennom hele livet. så man biter tenna sammen og stiller opp uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. desember 2009 #37 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg skjønner godt at det føles veldig bittert. Det er vel slik at når man ønsker noe så virker det som om alle andre får det man vil ha, uten at de setter pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 14. desember 2009 #38 Del Skrevet 14. desember 2009 Skjønner godt at du syns det er urettferdig Bra at du stiller opp for henne uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. desember 2009 #39 Del Skrevet 14. desember 2009 i dag har jeg "holdt venninna mi i hånden" mens hun testet.. den var positiv.. hun er ikke glad... det er litt tungt å svelge den der... urettferdig er det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. desember 2009 #40 Del Skrevet 18. desember 2009 Skjønner at det ikke er så hyggelig for deg! Håper at det snart klaffer for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå