Gjest Gjest_Jente21_* Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Jeg spiser bare middag hver dag, aldri noe annet. Liker følelsen av å være sulten, hater å være mett. Hvis jeg blir mett kaster jeg opp, så kan ikke spise så mye middag heller. Har gått ganske mye ned i vekt i det siste, og det er jo det jeg helst vil. Får kjempedårlig samvittighet av å spise flere ganger om dagen, begynner å gråte, og føler jeg legger meg ut ti cm. hver gang jeg spiser noe som ikke er planlagt,så det har jeg sluttet helt med for to måneder siden. Spiser av og til (veldig sjelden) litt på kvelden, noen brødskiver og litt is f.eks, men da alltid med den innstillingen at det spises for å kastes opp rett etterpå. Har alltid hatt et problematisk forhold til mat, men før i retning overspising. (For så å kaste opp noen ganger, men ikke så ofte.) Er fortsatt for tykk (BMI på 26) men har gått ned 20 kg det siste året. Trener ikke spesielt mye, jogger bare noen ganger i uken. Tenker på hvordan jeg ser ut hele tiden, står foran speilet og ser på meg selv fra alle vinkler flere timer til sammen om dagene, og HATER det jeg ser. Ser ti kg her og ti kg der som skal bort. Har jo ti kg for mye bare på leggene, liksom. Burde jeg kutte ut middagen og heller spise noen knekkebrød? Jeg teller ikke kalorier, men velger sunt. Jente 21.
Gjest Skya Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 (endret) Kjære trådstarter. Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies. Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen Skya (mod) Endret 13. september 2009 av Skya
Anbefalte innlegg