Gå til innhold

Ellen DeGeneres ny dommer i American Idol.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ellen DeGeneres blir den fjerde dommeren i American Idol, tror det kommer i januar en gang.

Det skal bli moro å se henne i den rollen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal hun være dommer der? HUn kan da ikke synge og så vidt jeg vet har lite/ingen kunnskap innen musikk.

Skrevet

Jeg tror egentlig de bare skal ha gjestedommere som byttes ut hver uke, litt som Top Model. De er vel med å se etter om de har det lille ekstra, tror ikke disse dommerne får stor innflytelse uansett..

Skrevet
Hvorfor skal hun være dommer der? HUn kan da ikke synge og så vidt jeg vet har lite/ingen kunnskap innen musikk.

Hun har sikkert litt peiling på musikk, i alle fall som kan selge. Er vel ikke så mange idoldommere som i utgangspunktet kan synge...

Skrevet

Hun var jo gjestedommer i ”Do you think you can dance” også, uten kunnskap eller lidenskap for dans. Men hun kommenterte og fikk alle til å le.

Var vel det som var meningen, tenker jeg.

Skrevet

Uff, eg svitsja innom idet ho skulle seie noko om ein av dansane. Det var berre sprøyt, men folk syns det utruleg gøy. Har ei kjensle av at denne dama kan seie det meste og folk syns uansett det er hysterisk artig!

Skrevet
Uff, eg svitsja innom idet ho skulle seie noko om ein av dansane. Det var berre sprøyt, men folk syns det utruleg gøy. Har ei kjensle av at denne dama kan seie det meste og folk syns uansett det er hysterisk artig!

Det skyldes nok det at dama er ganske så artig.

Skrevet
Det skyldes nok det at dama er ganske så artig.

Ehh...nei :)

Skrevet
Ehh...nei :)

Ok da, ikke for deg da. Men for mange andre er hun en meget artig dame.

• 2 måneder senere...
Skrevet

1. Hun er morsom.

2. Hun snakker for mye.

3. Hun har vel ikke peiling på musikk? Så hun er vel invitert for å trekke publikum med sine underholdende kommentarer. Men hun er sikkert mer edru enn Paula Abdul, det skal jo ikke så mye til... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...