Gå til innhold

Dater en mann jeg har møtt på datingnettside

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har datet en mann i snart to måneder. Møttes på enren datingside, og har nå funnet ut at han har vært innlogget der i det siste. Hvordan skal jeg forholde meg til det? Betyr det at han ikke er så interessert? Vi har ikke snakket om "Oss", så vi er fremdeles bare på ren dating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det behøver ikke bety noe spesielt, men min erfaring er at det er et tegn på at fyren fremdeles er på leit.

I min bok ville jeg helst at en fyr jeg har datet i to mnd, skal være så opptatt av bare meg, at han gir blaffen i alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en mann i snart to måneder. Møttes på enren datingside, og har nå funnet ut at han har vært innlogget der i det siste. Hvordan skal jeg forholde meg til det? Betyr det at han ikke er så interessert? Vi har ikke snakket om "Oss", så vi er fremdeles bare på ren dating.

Been there, dessverre, og det betydde at han så etter nytt gress. Synes at å date menn fra disse sidene er vanskelig-de klarer liksom aldri å bli ferdig med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lene_*

Jeg har også vært der.

Han var innom stadig vekk i den første perioden vi datet. Jeg så at han var det fordi jeg lånte pcen hans og så de siste sidene han hadde vært inne på.

Så da spurte jeg han jo hvorfor han fremdeles var inne på den siden vi traff hverandre, og han forklarte at han hadde et betalt medlemskap der, og han hadde logget seg inn fordi han så noen hadde skrevet et brev til han der inne, og han var nysgjerrig. Så fort medlemskapet hans gikk ut, så har ikke han vært logget inn i det hele tatt.

Nå har vi vært sammen i et år, og han er en helt fantastisk mann :rødme:

Hvis du har sett at han har brukt datingsiden i forbindelse med at du lånte PCen hans og så det da du skrev inn en nettadresse, så kan du jo spørre han.

Men om du så det fordi du selv var inne på datingsiden (om det så var for å sjekke om han fremdeles var der), så bør du ikke si noe. Det kan jo hende han logget seg inn for å se om du fremdeles brukte siden også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg for min del fikk litt noia da jeg så at én jeg var på date med ikke hadde vært innlogget siden den kvelden vi avtalte daten (som var et par dager før det faktiske møtet). Først en uke etter vårt møte logget han inn igjen, da hadde jeg sagt at jeg ikke var så veeeldig interessert.... mens han tydeligvis var det, siden han stoppet "letingen".

Men eh... det er lett å logge inn og kikke av gammel vane, uten å mene noe med det, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Tja. Jeg har vært borti en mann som stadig var logget på, selv om han traff meg. Det var ikke særlig kjekt og egentlig ganske emosjonelt stressende.

Det ble ikke oss.

Da jeg møtte han som nå er kjæresten, slettet han kontoen en uke etter at vi møttes. Da hadde han ikke vært pålogget etter første daten vår. (Ja. Klok av skade sjekket jeg. :rødme: )

Jeg har vært mye på nettsteder når jeg kjeder meg, selv om jeg har datet noen.

Da jeg møtte kjæresten, var det helt uinteressant og har vært det i ettertiden.

Jeg tror kanskje det er sånn det skal være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste litt fort tidligere i dag. Hvis du har datet han i 2 måneder så burde dere vel være kommet litt lenger enn å fremdeles sjekke om det er noe bedre på nett?

Hvis man bare har vært på én date og det ikke var sånn "pang! stjerner og lysfontener" med én gang, så er det vel greit å slå ihjel kjedelig-tid på nett mens man venter og tenker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...