Gå til innhold

Hva heter den lilla klapp samsung mobilen som selges på elkjøp nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Jeg var på ekjøp i dag og så en lilla klapp samsung mobil der. Men jeg er så surrete at jeg glemte å skrive opp nummeret feks. samsung og noen tall og bokstaver etter dette. Og det lurer jeg på hva den heter den telefonen. Ellers må jeg reise tilbake til elkjøp og det tar over en time med bil. Også må jeg finne hvilken telefon det er. Og reise tilbake i over en time hjem. Og gå på nettet og lese om telefonen er bra og kanskje skårer bra på tester. Også må jeg igjen kjøre til elkjøp enda en gang til og kjøpe den der og å hente den. Mye jobb. :fnise:

Derfor hadde det var kjekt om noen vet om hva den lilla klapp mobilen heter for noe? Den glinsa litt av den lilla fargen og jeg tror det var forskjellige lilla nyanser på mobilen. Jeg har lett omtrent hele natta etter å finne den både på elkjøp sine sider, expert og på lefdal og på samsung sin hjemmesider, men jeg finner den ikke noensteder. Og søkte på bilder på bla. google men fant ingenting.

Også var det bare en eneste lille mobil på den elkjøpen jeg var i dag så man kan kanskje ikke ta feil da :gjeiper: Også tør jeg ikke å ringe i telefonen til de fordi jeg har telefonskrekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være denne?

SGH-M300

Det var den eneste jeg fant.

Skrevet
Også må jeg igjen kjøre til elkjøp enda en gang til og kjøpe den der og å hente den. Mye jobb. :fnise:

Den kan være at det er billigere å kjøpe den over nett, til og med hos elkjøp har de egne nettpriser som kan være lavere enn butikkprisen. Mange nettbutikker sender nå ut varer samme dag eller dagen etter at du bestilte, så leveringstiden er ikke allverdens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...