Gjest Elize Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Vi har sendt inn de disse papirene og man kunne krysse av for at man ville sende de direkte til vigsler. Dette valgte vi. Men vi har ikke hørt noe. Er det meningen at man skal få en bekreftelse på at alt er i orden og at de er sendt til vigsler? Blir litt stresset med tanke på at det ikke er så lenge igjen til den store dagen.
Gullfia Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Vi gjorde også dette, og hørte heller ikke noe. Jeg tok en telefon til kirkekontoret jeg og fikk det bekreftet at de hadde mottatt papirene. Mest sannsynlig er alt i orden Kos dere på den store dagen
eleit Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Dere får ikke noen bekreftelse på det. Men, de på vårt kirkekontor sa at hvis de ikke mottok noe kom de til å ringe oss å gi beskjed. Og vi hørte ikke noe fra noen, og vi ble gift
Gjest Elize Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Dere får ikke noen bekreftelse på det. Men, de på vårt kirkekontor sa at hvis de ikke mottok noe kom de til å ringe oss å gi beskjed. Og vi hørte ikke noe fra noen, og vi ble gift Jeg sendte mail til de og fikk til svar at alt var i orden:) Litt dumt at man ikke får bekreftelse. Ble litt stresset av å ikke vite om papirene var kommet frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå