Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #1 Del Skrevet 9. september 2009 Hvor kjøper man billigst skap til matbod/vaskerom? Har sett litt på Ikea sine sider. De har bare kjøkkeninnredninger der, og jeg kan nok klare meg med noe simplere skap enn det man forventer på et nyoppusset kjøkken. Er det likevel billigere å handle på Ikea? Ser for meg 2 doble overskap og underskap, et høyskap og en benkeplate. Hvor billig kan man forvente å få dette? Tar imot alle gode tips! (Har sjekket litt på finn.no også, men det er jo faktisk veldig dyrt å kjøpe brukte kjøkkeninnredninger, og lange avstander..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #2 Del Skrevet 10. september 2009 Det bør være skap, altså? Min første tanke var å kjøpe de kjempebillige ubehandlede trehyllene til ikea, som er dype, og beregnet til lager/kjeller/loft/bod, Ivar kanskje de heter? Eller noe slikt. Koster nesten bare mellom 199 og 200 kroner, tror jeg. Og så ha store bokser (f.eks. gjennomsiktige, store esker med lokk) i dem. Vi valgte nettopp en slik løsning til loftsboden, og det ble veldig billig og helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #3 Del Skrevet 10. september 2009 Har åpne hyller nå, og synes det ser litt rotete ut, siden det er masse småting og "rot" i hyllene. Vil derfor ha dører, slik at det virker ryddigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 10. september 2009 #4 Del Skrevet 10. september 2009 Du kan selv tegne opp innredningen på IKEAs nettsider, og da får du opp pris. Med billigste fronter koster det nok ikke så veldig mye, og de har mange fine løsninger for innredning Kommer nok til å satse på kjøkkenskap fra IKEA på vaskerommet jeg og når jeg får sullet meg til å finne ut hvordan jeg vil ha det der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 10. september 2009 #5 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg tror nesten ikea er rimeligst hvis du bor i nærheten og kan handle der, Jeg kjøpte noen billig-billige overskap da en kjøkkenbutikk her hadde flyttesalg en gang, men de var likevel dyrere enn ikea sine rimeligste. Brukte de på bod og vaskerom der jeg bodde da. Nå planlegger jeg å kjøpe noen overskap til bruk på ene soveromsveggen. Kjøkkenskap kan brukes til så mangt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #6 Del Skrevet 10. september 2009 Hvor kjøper man billigst skap til matbod/vaskerom? Har sett litt på Ikea sine sider. De har bare kjøkkeninnredninger der, og jeg kan nok klare meg med noe simplere skap enn det man forventer på et nyoppusset kjøkken. Er det likevel billigere å handle på Ikea? Ser for meg 2 doble overskap og underskap, et høyskap og en benkeplate. Hvor billig kan man forvente å få dette? Tar imot alle gode tips! (Har sjekket litt på finn.no også, men det er jo faktisk veldig dyrt å kjøpe brukte kjøkkeninnredninger, og lange avstander..) Dra på ikea. Det jeg fant billig på div butikker ellers var mye papp for å si det sånn. Dro inn til ikea og fant veldig fine skap. Enkle,offhvite. Solide skap. 5 overskap kom på ca 1500 kr,benkeplate var ca 700. Langskap tenkte vi på,men de hadde ikke den serien. Underskapet kostet 3-400. da kommer bena på underskapet utenom, og selvsagt håndtak til skapene. Jeg var veldig overrasket over hvor billig det ble. Solide skap er det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #7 Del Skrevet 10. september 2009 Har åpne hyller nå, og synes det ser litt rotete ut, siden det er masse småting og "rot" i hyllene. Vil derfor ha dører, slik at det virker ryddigere. Enig med deg. Åpne hyller ser forferdelig rotete ut. Passer i en bod eller garage spør du meg. Vaskerommet oss er lyst,så det ser dårlig ut med furuhyller. Hadde hyller før vi pussa opp, var et salig rot. Ikke særlig da det ligger midt i huset og alle ser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #8 Del Skrevet 10. september 2009 Enig med deg. Åpne hyller ser forferdelig rotete ut. Passer i en bod eller garage spør du meg. Vaskerommet oss er lyst,så det ser dårlig ut med furuhyller. Hadde hyller før vi pussa opp, var et salig rot. Ikke særlig da det ligger midt i huset og alle ser De pleier å ha veldig masse kjøkkenskap i billigkroken så da får man det enda billigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 10. september 2009 #9 Del Skrevet 10. september 2009 Spørs hva du mener med billig, men jeg har fallt helt for en løsning for vaskerom som jeg fant på www.kvik.no Velg kjøkken , og se på nr 3 Er det lov å linke? http://www.kvik.com/no-NO/kjokken/products...t_hvit_bryggers Vi skal snart begynne å sette opp nytt hus, og jeg SKAL ha noe slikt , selv om det ikke blir akkurat samme oppsettet. Vaskerommet i mitt hus blir betydelig mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå