kaprifolen Skrevet 9. september 2009 #1 Del Skrevet 9. september 2009 Har egentlig ikke vært noen fan av denne tights-moten, men har måtte bukke under, og innrømme at de er veldig behagelige, praktiske og fine til lange tunikaer, lange jakker osv. Ikke noe camel-toe og synlig dissende rompe her i gården, nei! I godvær har jeg stort sett brukt fine sandaler o.l til tights. Men hva med nå utover høsten? I min verden føler jeg at det er ganske obligatorisk med sko/støvletter som går over ankelen, slik at man ikke ser sokkene, eller får en sånn "stram bukse og svæææære bulkete sko-effekt", hvis dere skjønner hva jeg mener? Men er det noen som har noen innspill til en ferskis på denne fronten? Sånn som det er om dagen er det liksom litt for høstaktig til sandaler, men vinterstøvlettene virker for varme enn så lenge. Høyhælte, lekre støvletter er dessverre ikke noe alternativ til jobb og hverdags. Og litt sånn på siden; jeg er en av de som har vært redd for å se alt for feit ut i tights, men med f.eks en lang, innsvinget skjorte halvt kneppet og singlet i samme farge som tightsen, ser man jo faktisk mye slankere ut enn med posete linbukser osv. Mange middelaldrende damer spesielt som ikke skjønner dette, ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 9. september 2009 #2 Del Skrevet 9. september 2009 Har egentlig ikke vært noen fan av denne tights-moten, men har måtte bukke under, og innrømme at de er veldig behagelige, praktiske og fine til lange tunikaer, lange jakker osv. Ikke noe camel-toe og synlig dissende rompe her i gården, nei! I godvær har jeg stort sett brukt fine sandaler o.l til tights. Men hva med nå utover høsten? I min verden føler jeg at det er ganske obligatorisk med sko/støvletter som går over ankelen, slik at man ikke ser sokkene, eller får en sånn "stram bukse og svæææære bulkete sko-effekt", hvis dere skjønner hva jeg mener? Men er det noen som har noen innspill til en ferskis på denne fronten? Sånn som det er om dagen er det liksom litt for høstaktig til sandaler, men vinterstøvlettene virker for varme enn så lenge. Høyhælte, lekre støvletter er dessverre ikke noe alternativ til jobb og hverdags. Og litt sånn på siden; jeg er en av de som har vært redd for å se alt for feit ut i tights, men med f.eks en lang, innsvinget skjorte halvt kneppet og singlet i samme farge som tightsen, ser man jo faktisk mye slankere ut enn med posete linbukser osv. Mange middelaldrende damer spesielt som ikke skjønner dette, ser jeg! Hva med litt høye sneekers? F.eks converse, eller litt sånn basket-sko aktige som man får i alt fra nike, puma, og billigere merker som roots. Sånne sko går iallefall over ankelen, enig i at det er finere med noe som går litt oppover beinet. Er foresten helt enig i at man ser slankere ut med tights og noe litt vidt over. Er så mange som driver og maser om at litt store jenter ikke bør gå i tights, men jeg personlig syns jeg ser mye slankere ut med tights og noe over, enn om jeg knebler på men en olabukse som presser alt magefett utover kanten:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest påbesøk Skrevet 9. september 2009 #3 Del Skrevet 9. september 2009 Converse passer skikkelig bra til både tights og strømpebukse synes jeg jeg har helt enkle hvite og knytter de stramt rundt leggen. så kan man bruke en lang tunika til som du sier og som ejg syns er kult ; en kort(eller vanlig lengde hvis man trives bedre med det) skinn/ola jakke og et stort skjerf hvis det er litt kaldt ute. perfekte høstantrekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TipsyTopsy Skrevet 9. september 2009 #4 Del Skrevet 9. september 2009 Converse passer skikkelig bra til både tights og strømpebukse synes jeg jeg har helt enkle hvite og knytter de stramt rundt leggen. så kan man bruke en lang tunika til som du sier og som ejg syns er kult ; en kort(eller vanlig lengde hvis man trives bedre med det) skinn/ola jakke og et stort skjerf hvis det er litt kaldt ute. perfekte høstantrekk:) Enig i det. Bruker selv converse eller ed hardy-sko til. Med høyt skaft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 9. september 2009 #5 Del Skrevet 9. september 2009 Eller om du skal være skikkelig trendy tar du på deg et par ankelstøvler uten hæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 9. september 2009 #6 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg bruker helt enkle, hvite tøysko til tights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 10. september 2009 #7 Del Skrevet 10. september 2009 Hei, Doc Martens ser også bra ut til tights. Mange fine farger å velge i og mange forskjellige høyder. Har selv både de høye (20 hulls) og et par som er lavere. Litt tøft uttrykk kanskje, men går bra sammen med tunika f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 10. september 2009 #8 Del Skrevet 10. september 2009 Ankelboots med eller uten hæl er finest til tights. I høst er utvalget av slike sko ganske bra, synes jeg. Dr Martens i halvhøy eller høy utgave kan også bli bra. Converse passer ikke godt til noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 10. september 2009 #9 Del Skrevet 10. september 2009 Eg skulle skrive Doc Martens. Eg har i alle fall tenkt å bruke mine til leggings, men eg har tenkt å bruke skjørt over - eg får angst av tunikaer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #10 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg syns ikke Doc Martens er spesielt fint til tights...blir litt sånn freakeraktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 11. september 2009 #11 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg syns ikke Doc Martens er spesielt fint til tights...blir litt sånn freakeraktig? Tights og docs blir mer grunge-aktig. Fint om man kombinerer det rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 11. september 2009 #12 Del Skrevet 11. september 2009 Converse passer ikke godt til noe... Endelig noen som er enig! Eneste skoene som passer til tights er joggesko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TipsyTopsy Skrevet 11. september 2009 #13 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Endelig noen som er enig! Eneste skoene som passer til tights er joggesko. Hver sin smak. personlig syns jeg det kommer an på hva slags tights man bruker da. Bruker man skinntights, eller jeanstights ser det jo helt merkelig ut med joggesko til. Syns jeg ser meg selv i slike tights, med disse joggeskoene til Endret 11. september 2009 av TipsyTopsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 11. september 2009 #14 Del Skrevet 11. september 2009 Hver sin smak. personlig syns jeg det kommer an på hva slags tights man bruker da. Bruker man skinntights, eller jeanstights ser det jo helt merkelig ut med joggesko til. Syns jeg ser meg selv i slike tights, med disse joggeskoene til Helt enig i hver sin smak biten Den biten med joggesko spilte mest på at jeg synes tights bare er fint på folk som trener og skjønner ikke hvorfor det skal brukes som "bukse" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 12. september 2009 #15 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg synes ikke det er fint med NOEN form for joggesko til tights jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Angel# Skrevet 12. september 2009 #16 Del Skrevet 12. september 2009 Hva med disse skoene? De er gode å bruke en arbeidsdag på jobb, selv om du går og står mye. Og de passer både til tights, skjørt og bukse. Sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 12. september 2009 #17 Del Skrevet 12. september 2009 Hva med disse skoene? De er gode å bruke en arbeidsdag på jobb, selv om du går og står mye. Og de passer både til tights, skjørt og bukse. Sko Linken viser igjen sko. Prøv igjen? Jeg syns heller ikke det er noe fint med noen form for joggesko til tights. Greit nok hvis du skal trene, men ikke ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomeline Skrevet 12. september 2009 #18 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg pleier å bruke tøysko, jeg. F.eks. hvite Keds. Er ingen fan av Converse, får det bare ikke til å funke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #19 Del Skrevet 12. september 2009 Hver sin smak. personlig syns jeg det kommer an på hva slags tights man bruker da. Bruker man skinntights, eller jeanstights ser det jo helt merkelig ut med joggesko til. Syns jeg ser meg selv i slike tights, med disse joggeskoene til liker ikke tights. stygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 12. september 2009 #20 Del Skrevet 12. september 2009 Sier meg enig med de andre som tipser om ankelboots. Er utrolig mange stilige varianter på markedet, med både høy, lav eller ingen hæl. Jeg bruker aller helst det til tights i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå