Gå til innhold

Spaghettitang - hvor finner jeg det?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har sett "overalt" etter en spaghettitang à la denne (klikk på link), men finner det ikke noe sted. Noen som vet om en butikk (gjerne nettbutikk) som selger sånne? :roll:

Endret av Mrs. B
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en sånn!

Kjøpte den på Centra (nå Meny) for et par år siden.

Skrevet

Har sett på Meny, men de har ikke sånn her ihvertfall.. Fant en nettside nå som selger den i Norge. Der koster den 95kr og fikk lyst til å bestille der helt til jeg så at de tar 100 kr for å sende den også, og det synes jeg er litt drøyt. :roll:

Skrevet

Sjekk hva de har på Rafens, for de pleier å ha "alt". Men det er en forholdsvis dyr forretning.

Skrevet

Har du sett hos Big?

De pleier å ha et godt utvalg av sånne duppedingser.

Jeg skal innom der senere i dag, så jeg kan sjekke om det finnes noe der.

Skrevet (endret)

---

Endret av Mrs. B
Skrevet

Hva med Claes Olson da? De har mye rart av kjøkkenting også. Jeg har sånn tang selv, har kjøpt den i butikk i Norge for en tid tilbake (husker ikke hvilken...)

loolaa

Skrevet

Clas Ohlson har heller ikke... Har også vært og spurt i de forretningene her som jeg vet selger Alessi produkter, og de hadde det heller ikke. Nei nei.. jeg får vel se om jeg kan finne det når jeg en gang er i Oslo igjen... :-?

Skrevet

Tupperware har, men den er i plast da...

Skrevet

Hei!

Mener jeg så en her forleden dag. Skal jeg sende deg en, eller ta med neste gang jeg reiser nordover for å "poste" den der?

Mener den så helt lik ut, kan godt sjekke hvis du vil

Skrevet (endret)

Takk for tilbudet HSMP, det var veldig snilt!

Skal ta en titt hos Tupperware også, takk for tipset Anna. :)

Endret av Mrs. B
  • 2 uker senere...
Skrevet

I dag fant jeg en som jeg kjøpte! På Tilbords her i byen - hadde helt glemt å kikke der. :oops: :D

Skrevet

Butikker som fører Alessi kan jo bestille for deg selv om de ikke har den inne. Men nå fant du jo en så dette kom kanskje litt sent. Men du kan jo huske det til en annen gang.

Mae

Skrevet

Så en slik tang på "Kitchen" på Solsiden kjøpesenter i Trondheim for noen dager siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...