Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Synes det er så mye tull med Facebook for tiden. Nå har jeg "mistet" en venn, hvilket jeg finner litt mystisk. Selvfølgelig kan det skje at noen rydder i vennelista, og de mest perifere slettes, men jeg synes det er rart om det er tilfellet denne gangen... Er det andre som har opplevd at venner har forsvunnet (og så eventuelt kommet tilbake) pga. "teknisk feil"?
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Synes det er så mye tull med Facebook for tiden. Nå har jeg "mistet" en venn, hvilket jeg finner litt mystisk. Selvfølgelig kan det skje at noen rydder i vennelista, og de mest perifere slettes, men jeg synes det er rart om det er tilfellet denne gangen... Er det andre som har opplevd at venner har forsvunnet (og så eventuelt kommet tilbake) pga. "teknisk feil"? Har hatt venner som har forsvunnet og så kommet tilbake igjen - men jeg har tenkt at det kanskje har vært at de har deaktivert kontoen for en liten stund og så kommet inn igjen eller no.. Men aner ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå