Gå til innhold

~ Stjeling fra hotellrom ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

Inspirert av denne tråden;

Fikk nylig rappa med meg en minibar fra et hotell og har fått den installert på do. Kan være godt med en kald lettøl i disse varmer sommer dager når jeg sitter der i timesvis :briller:

... må jeg bare spørre: Er du en av de som alltid tar med seg noe når du har overnattet på hotell? Jeg vet at kulepenner o.l. er "akseptert", men det er helt utrolig hva folk tar med seg av håndklær, sengetepper, lamper, speil osv.

Hvert år forsvinner det utstyr for millioner fra hoteller. Føler du deg litt truffet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope!

Kunne aldri tenkt meg og gjøre meg til tyv på denne måten.

Kjipt da: En romantisk helg med din kjære ble avsluttet med et brev fra hotellet ang. den lampa som forsvant.......

Skal jeg ha noe, så betaler jeg for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar med meg alle de små flaskene med shampo og såpe, såpestykker, dusjhetter, sysett, kulepenner og sånt hvis jeg gidder.

Men jeg har aldri tatt med meg store ting, som håndklær eller sengetøy.

Men jeg har jobbet på hotell en gang. Det manglet ofte noe på rommene. Sengetepper, håndklær, lamper.. Utrolig hva folk tar med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar sjelden med meg noe fra hotellrommet, evt. flasker på badet hvis jeg har bruk for det.

Innbiller meg at jeg får en regning i posten hvis jeg tar noe mer - og er alt for ærlig til å stjele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ny i dag

Det var kun den minibaren. Den passa veldig fint på badet mitt, hadde samme trevirke på frontdøra som baderomsinnredningen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på hotell, og har gjort det i 13 år! Folk stjeler det utroligste! Dyner, lamper, håndduker+++, og vi sender SELVFØLGELIG regning i etterkant!! :kul:

I tillegg er det dessverre ikke uvanlig at voksne folk spyr ut hotellrom, og tisser i senga i fylla!!!! Æsj! :evil: Vi sender da selvfølgelig regning på ekstra vask/rens av rommet.

Kanskje unødvendig å si, men selv stjeler jeg aldri når jeg bor på hotell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv stjeler jeg ikke, verken fra hotellrom eller andre steder (jeg tar med kulepenner og shampooflasker, men det har jeg inntrykk av at er akseptert overalt).

En ting jeg lurer litt på; hvordan i huleste får man smuglet med seg en minibar ut av hotellet egentlig?!? Er jo ikke bare å slenge i kofferten akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sånn er helt sprøtt.

Shampoflaskene tar jeg, og kulepennen havner ofte i vesken iløpet av oppholdet så glemmer jeg den ut etterpå.

Men andre ting, nei vet du hva det er jo helt sprøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
I tillegg er det dessverre ikke uvanlig at voksne folk spyr ut hotellrom, og tisser i senga i fylla!!!! Æsj! :evil: Vi sender da selvfølgelig regning på ekstra vask/rens av rommet.

...og det er en pokkers timepris dere tar, også!

Og det maleriet jeg lånte med meg; ikke fankern om det var verdt 15000 kroner!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kun den minibaren. Den passa veldig fint på badet mitt' date=' hadde samme trevirke på frontdøra som baderomsinnredningen min.[/quote']

So f###ing what?? :o

Nååh, det var kun den ene minibaren? Da stiller jo saken seg helt annerledes... (inspirert av tråden om at intelligens og bruk av ironi har stor sammenheng) :sjarmor:

Det er mye datautstyr på jobben min som ville passet perfekt på kontoret hjemme, men jeg rapper det ikke med meg av den grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene jeg bor på hotell har jeg bare tatt med dusjhetter, og en og annen kulepenn. Hotellshampoer/såper står urørt etter meg.

Kunne aldri falle meg inn å stjele fra hotell eller andre for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar isåfall aldri med noe annet enn shampo/såpe/dusjhette. Dette er jo sånt som legges inn nytt på rommene hver gang det kommer nye gjester, og det blir regnet med at jeg bruker det.. og da har jeg sikkert betalt for det også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjeler heller ikke fra hotellrom.

Hvitt sengetøy, lamper i merkelige fasonger/farger eller maleri av en eller annen lokal kunstner er ikke akkurat ting som jeg har bruk for. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.... :o

Hva i all verden skulle være av interesse på et hotellrom? :o :o

Sengetøy,håndklær,såper,Tv,radio,lamper osv osv.....?

Jeg har jo alt dette fra før!

Nei,det blir for dumt! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...