Livets datter Skrevet 11. august 2003 #1 Del Skrevet 11. august 2003 Inspirert av denne tråden; Fikk nylig rappa med meg en minibar fra et hotell og har fått den installert på do. Kan være godt med en kald lettøl i disse varmer sommer dager når jeg sitter der i timesvis ... må jeg bare spørre: Er du en av de som alltid tar med seg noe når du har overnattet på hotell? Jeg vet at kulepenner o.l. er "akseptert", men det er helt utrolig hva folk tar med seg av håndklær, sengetepper, lamper, speil osv. Hvert år forsvinner det utstyr for millioner fra hoteller. Føler du deg litt truffet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 11. august 2003 #2 Del Skrevet 11. august 2003 Nope, ikke truffet i det hele tatt. Jeg er en ærlig sjel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. august 2003 #3 Del Skrevet 11. august 2003 Nope! Kunne aldri tenkt meg og gjøre meg til tyv på denne måten. Kjipt da: En romantisk helg med din kjære ble avsluttet med et brev fra hotellet ang. den lampa som forsvant....... Skal jeg ha noe, så betaler jeg for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. august 2003 #4 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg tar med meg alle de små flaskene med shampo og såpe, såpestykker, dusjhetter, sysett, kulepenner og sånt hvis jeg gidder. Men jeg har aldri tatt med meg store ting, som håndklær eller sengetøy. Men jeg har jobbet på hotell en gang. Det manglet ofte noe på rommene. Sengetepper, håndklær, lamper.. Utrolig hva folk tar med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. august 2003 #5 Del Skrevet 11. august 2003 Nei, jeg stjeler ikke noe steds fra ! De har jo navnet på den som hadde hotellrommet sist..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 11. august 2003 #6 Del Skrevet 11. august 2003 Tar sjelden med meg noe fra hotellrommet, evt. flasker på badet hvis jeg har bruk for det. Innbiller meg at jeg får en regning i posten hvis jeg tar noe mer - og er alt for ærlig til å stjele... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ny i dag Skrevet 11. august 2003 #7 Del Skrevet 11. august 2003 Det var kun den minibaren. Den passa veldig fint på badet mitt, hadde samme trevirke på frontdøra som baderomsinnredningen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 11. august 2003 #8 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg jobber på hotell, og har gjort det i 13 år! Folk stjeler det utroligste! Dyner, lamper, håndduker+++, og vi sender SELVFØLGELIG regning i etterkant!! I tillegg er det dessverre ikke uvanlig at voksne folk spyr ut hotellrom, og tisser i senga i fylla!!!! Æsj! :evil: Vi sender da selvfølgelig regning på ekstra vask/rens av rommet. Kanskje unødvendig å si, men selv stjeler jeg aldri når jeg bor på hotell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 11. august 2003 #9 Del Skrevet 11. august 2003 Selv stjeler jeg ikke, verken fra hotellrom eller andre steder (jeg tar med kulepenner og shampooflasker, men det har jeg inntrykk av at er akseptert overalt). En ting jeg lurer litt på; hvordan i huleste får man smuglet med seg en minibar ut av hotellet egentlig?!? Er jo ikke bare å slenge i kofferten akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 11. august 2003 #10 Del Skrevet 11. august 2003 Kunne ikke ha falt meg inn! Tar shampoen, men der går grensa. Respekt for annen manns eiendom skal man ha. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 11. august 2003 #11 Del Skrevet 11. august 2003 Nei sånn er helt sprøtt. Shampoflaskene tar jeg, og kulepennen havner ofte i vesken iløpet av oppholdet så glemmer jeg den ut etterpå. Men andre ting, nei vet du hva det er jo helt sprøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #12 Del Skrevet 11. august 2003 I tillegg er det dessverre ikke uvanlig at voksne folk spyr ut hotellrom, og tisser i senga i fylla!!!! Æsj! :evil: Vi sender da selvfølgelig regning på ekstra vask/rens av rommet. ...og det er en pokkers timepris dere tar, også! Og det maleriet jeg lånte med meg; ikke fankern om det var verdt 15000 kroner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. august 2003 #13 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg tar med meg såpeflaskene, kun fordi ungene digger dem. Alt annet får nok stå igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 11. august 2003 #14 Del Skrevet 11. august 2003 Det var kun den minibaren. Den passa veldig fint på badet mitt' date=' hadde samme trevirke på frontdøra som baderomsinnredningen min.[/quote'] So f###ing what?? :o Nååh, det var kun den ene minibaren? Da stiller jo saken seg helt annerledes... (inspirert av tråden om at intelligens og bruk av ironi har stor sammenheng) Det er mye datautstyr på jobben min som ville passet perfekt på kontoret hjemme, men jeg rapper det ikke med meg av den grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 11. august 2003 #15 Del Skrevet 11. august 2003 De få gangene jeg bor på hotell har jeg bare tatt med dusjhetter, og en og annen kulepenn. Hotellshampoer/såper står urørt etter meg. Kunne aldri falle meg inn å stjele fra hotell eller andre for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. august 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 11. august 2003 Det er mye datautstyr på jobben min som ville passet perfekt på kontoret hjemme He he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 11. august 2003 #17 Del Skrevet 11. august 2003 Tar isåfall aldri med noe annet enn shampo/såpe/dusjhette. Dette er jo sånt som legges inn nytt på rommene hver gang det kommer nye gjester, og det blir regnet med at jeg bruker det.. og da har jeg sikkert betalt for det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. august 2003 #18 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg tar kun kulepenner jeg og sysett :D Vi har minibar, men den har vi KJØPT og BETALT for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 11. august 2003 #19 Del Skrevet 11. august 2003 Stjeler heller ikke fra hotellrom. Hvitt sengetøy, lamper i merkelige fasonger/farger eller maleri av en eller annen lokal kunstner er ikke akkurat ting som jeg har bruk for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. august 2003 #20 Del Skrevet 11. august 2003 Nei.... :o Hva i all verden skulle være av interesse på et hotellrom? :o :o Sengetøy,håndklær,såper,Tv,radio,lamper osv osv.....? Jeg har jo alt dette fra før! Nei,det blir for dumt! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå