Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt knust. Det er slutt med kjæresten. Var mitt valg. Jeg kunne ikke ha det slik lenger. Men jeg er helt knust likevel. Jeg vil så gjerne at det skal funke. Han var "the one". Han var den eneste ene, har vært der siden jeg var liten. Vi har vært sammen i flere år. Jeg kan ikke tenke tanken på å bli holdt rundt av en annen, som ikke føles eller lukter som han. Det har vært slutt en gang tidligere, og jeg kom aldri over han. Ble sammen med en, men det føltes helt feil, siden det ikke var han.

Alle vennene mine har kjærester og er dermed opptatt med sitt, eller så har de flyttet vekk. Jeg har ingen der jeg bor, utenom familien. Går på skole, men er der sjeldent siden det er mest selvstudium. Har ikke jobb, men prøver å få tak i en.

Jeg klarer ikke, og vil ikke se for meg et liv uten han. Men jeg kunne ikke fortsette med våkennettene og alle tårene. Kranglet hele tiden. Det var ingen utvei. Hva gjør jeg nå?? =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært i akkurat samme situasjon som deg. Trodde jeg ikke kunne leve uten han.

Masse frustrasjon, tårer og krangling. Livet var et helvete og jeg orket ikke leve sånn!

Nå er det 6 mnd siden jeg gikk og jeg har ikke angret et sekund. Jeg savner han ikke, jeg skjønner at det jeg var redd for å miste var det å ha NOEN! At det kanskje var bedre å være sammen med han enn å være alene.

Jeg ble skikkelig nedkjørt av å leve i et så dårlig forhold, og nå er jeg bare glad for at jeg har fått muligheten å oppleve noe nytt/noen andre :)

Det går over! Men aktiviser deg selv. Begynn å trene, møt venner, bli kjent med nye folk på nett, finn noen å trene sammen med. Spis sunt og sov mye, ta vare på deg selv.

Jeg tror at en kjærlighetssorg ofte kan være en sorg over det man har mistet, pga det man håpte at det kunne være. Men det var ikke det, var det vel?

Du lever på en illusjon om du håper at alt plutselig skal snu og det tror jeg du vet siden du har gjort det slutt. Det er tøft, det tok meg en mnd før ting begynte å bli bedre og jeg klarte ta meg i nakken å aktivisere meg selv.

Jeg ønsker deg lykke til! :):klem:

Gjest Gjest_julie_*
Skrevet

Har også vært i samme situasjon... vil egentlig bare si at:

ja, det kommer til å ta tid - men jeg lover deg at det vil gå over! Selv om det kanskje ikke føles sånn nå, så vil det det etter en stund. Veldig enig med hun som skrev over - aktiviser deg, tren (endorfiner skal jo hjelpe på humøret), meld deg på kurs, les bøker - gjør det DU har lyst til!

Kanskje du kan reise bort en helg, f eks besøke venner som har flyttet bort?

Lykke til :-)

Skrevet

Hei..

Jeg er i samme situasjon som deg. Kjæresten gjorde det slutt i helga, og vi hadde vært sammen i 3 år. Det er en seriøs nedtur og forferdelig opplevelse!!! Han har allerede noe på gang med en annen, mens jeg ikke kan skjønne hvordan jeg skal klare å involvere meg med en ny.........

Vær beredt på at følelsene vil svinge, fra sorg, angst, lettelse, apati.. Jeg har heldigvis endel venner å være med, og en god familie. Føler at det er disse som gjør at jeg overlever,. Ikke sitt inne alene med tankene dine!

La meg få høre hvordan det går! Og la oss klamre oss til det de andre sier, om at det VIL gå over!!

Klemmmm fra en likesinnet søster

Skrevet

Har vært der. Jeg trodde livet mitt var over og hadde aldri hatt det så vondt før. Det var et helvete og våkne opp om morgenen for da måtte jeg innse hver gang at det var slutt, det var ikke en drøm. Folk sa til meg at det kom til og gå over, jeg tenkte det var bullshit, men det GJØR faktisk det! Bare gi det tid, kjenn på følelsene dine, gråt når du føler for det, slipp det ut. Hør på leona lewis-better in time, den hørte jeg mye på da det ble slutt med eksen.

Skrevet

Kort svar ifra meg her for at du skal komme i bedre humør iallefall :)

1) trene mye styrke og utholdenhet

2) spise mye, sunt og ofte

3) kjøpe deg fine klær, fin frisyre, gå på spa slik at du føler deg fin

4) være mye med venninner og

5) (som du sier du ikke har lyst til riktignok), date en ny mann.

Alle disse punktene er vanskelige å gjennomføre. Men jeg har prøvd det, og det hjelper. 1) og 2) skal ha positive effekter på noen gunstige hormoner i kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...