Linenor Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Jeg lurer rett og slett på hvor man kan ta "rett kopi" i Oslo? Noen erfaring?
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Jeg lurer rett og slett på hvor man kan ta "rett kopi" i Oslo? Noen erfaring? jeg ringte til.. hmm.. nav? noe statlig i hvertfall, også fikk jeg "rett kopi" i posten noen dager senere.
Gjest SmallTalk Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Postkontoret kan ihvertfall fikse dette. En del bokhandlere også.
Gjest Purple Haze Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Tror biblioteker også kan gi rett kopi.
Linenor Skrevet 9. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2009 MÅ man ha "rett kopi" stempel på kopiert vitnemål når man skal gi det til arbeidsgiver ved intervju?
Gjest SmallTalk Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Det er nok en fordel ja. Da er det ihvertfall attestert at de som har laget kopien faktisk har sett at det er en original de kopierer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå