Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan kan man vite om en mann er interessert i deg, eller bare er ute etter å ha noen å ha seg med???

gang på gang viser det seg at menn er noen skikkelige drittsekker som bare er ute etter èn ting, koste hva det koste vil...

har jo gått i sex-på-første-date-fellen da, men også prøvd å vente, og det viser seg faktisk at noen gutter/menn kan vente veeeldig lenge.. og 'på veien mot målet' sier de akkurat det de tror du vil høre bare for å komme i buksene på deg..

jeg blir veldig skeptisk..

mister troen på at det finnes bra menn der ute jeg..

mulig jeg er litt naiv.. men hvordan kan man skille disse drittsekkene fra de bra gutta? (eller omvendt..) :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mulig jeg er litt naiv.. men hvordan kan man skille disse drittsekkene fra de bra gutta? (eller omvendt..) :vetikke:

Vanntesten, sleng han i et dypt basseng. Flyter han er han en drittsekk, synker han og blir værende på bunn er han en bra gutt.

Skrevet

Hvorfor er man en drittsekk fordi man er ute etter sex? Og er ikke dere selvstendige kvinner som klarer dere på egenhånd da? De sier de ikke trenger menn, men likevel er det de som gnåler når vi tar opp buksa og stikker. Hykleriet råder!

Undersøkelser vise at menn ser på forhold som vennskap med tilgang til sex, mens kvinner ser på det med masse følelser og kliss. you do the math

Skrevet
hvordan kan man vite om en mann er interessert i deg, eller bare er ute etter å ha noen å ha seg med???

gang på gang viser det seg at menn er noen skikkelige drittsekker som bare er ute etter èn ting, koste hva det koste vil...

har jo gått i sex-på-første-date-fellen da, men også prøvd å vente, og det viser seg faktisk at noen gutter/menn kan vente veeeldig lenge.. og 'på veien mot målet' sier de akkurat det de tror du vil høre bare for å komme i buksene på deg..

Det er mange bra menn der ute, men du har tydeligvis ikke møtt de rette.

Er du sikker på at det bare er sex de har vært ute etter? Det kan jo være andre ting mellom dere som ikke har stemt, og at det er derfor det ikke har blitt noe forhold.

Skrevet
Hvorfor er man en drittsekk fordi man er ute etter sex? Og er ikke dere selvstendige kvinner som klarer dere på egenhånd da? De sier de ikke trenger menn, men likevel er det de som gnåler når vi tar opp buksa og stikker. Hykleriet råder!

Undersøkelser vise at menn ser på forhold som vennskap med tilgang til sex, mens kvinner ser på det med masse følelser og kliss. you do the math

Noe sier meg at du er en av drittsekkene hun snakker om. Ingenting galt i å bare være ute etter sex, men da bør man søke likesinnede kvinner i stedet for å lure seg i buksen på en som er ute etter noe mer seriøst.

Angående det du sier om undersøkelser om forhold: Kan jeg få se en kilde? Det stemmer hverken med guttevennene mine, ex-kjærester, og forhåpentligvis ikke med min nåværende kjæreste heller.

Gjest Gjest_mannen_*
Skrevet
Noe sier meg at du er en av drittsekkene hun snakker om. Ingenting galt i å bare være ute etter sex, men da bør man søke likesinnede kvinner i stedet for å lure seg i buksen på en som er ute etter noe mer seriøst.

Angående det du sier om undersøkelser om forhold: Kan jeg få se en kilde? Det stemmer hverken med guttevennene mine, ex-kjærester, og forhåpentligvis ikke med min nåværende kjæreste heller.

Det er klart det stemmer, men jeg ville aldri sagt dette åpent til noen jentevenner. Det samme gjelder nok også guttevennene dine og kjæresten din.

Skrevet (endret)
Det er klart det stemmer, men jeg ville aldri sagt dette åpent til noen jentevenner. Det samme gjelder nok også guttevennene dine og kjæresten din.
Det er klart at det ikke stemmer, det er jo faktisk bare bullshit. Ene eksen min var det jeg som dumpet, og jeg tilbød meg å være pulevenner med ham, men han var for såret og kom til å savne det følelsesmessige selv om vi fremdeles var venner. Forklar den, da?

Jeg kommer ikke over hvor full i bullshit mannfolk blir av å få tilgang på internett og et forum hvor det faktisk er en overvekt av kvinner. Jeg er dessverre ikke dum nok til å bite på alt drittet dere serverer.

Endret av Eplefe
Skrevet
Det er klart at det ikke stemmer, det er jo faktisk bare bullshit. Ene eksen min var det jeg som dumpet, og jeg tilbød meg å være pulevenner med ham, men han var for såret og kom til å savne det følelsesmessige selv om vi fremdeles var venner. Forklar den, da?

Jeg kommer ikke over hvor full i bullshit mannfolk blir av å få tilgang på internett og et forum hvor det faktisk er en overvekt av kvinner. Jeg er dessverre ikke dum nok til å bite på alt drittet dere serverer.

Ehmm... Nå begynner jeg å lure. Jeg er den mannen du dumpet. 18 juli, ringer noen bjeller? :O

Skrevet

Jeg mener at det er enkelt å se om en mann virkelig er interessert. Jeg har vært på dater med menn som ser meg rett inn i øynene under stort sett hele daten, snur seg automatisk når jeg gjør det, og som kjærtegner meg på en måte som får meg til å forstå at det er snakk om at de vil ha mer enn sex. De kommer gjerne også med ærlige (om enn realistiske) løfter. Hvovidt han regner meg inn i fremtidsplanene er også et godt kjennetegn. Menn som lover gull og grønne skoger, men ingenting konkret, har jeg ikke hatt noen tro på.

Skrevet (endret)
Ehmm... Nå begynner jeg å lure. Jeg er den mannen du dumpet. 18 juli, ringer noen bjeller? :O
Nei, kan ikke si at det gjør det. Sist jeg dumpet noen om sommeren var i begynnelsen av juli 2007. :P Endret av Eplefe
Skrevet

De aller fleste "gutter" er ute etter å ha seg noe med.

Det er når de oppdager at de har andre følelser enn å spraylakere puletryne ditt at de finner ut om de skal være menn fremfor mus!

Skrevet

Gosh, så flinke folk er til å generalisere. Ja, det kan virke som om menn er mer opptatt av sex enn kvinner, og ser på det som en viktigere del av et forhold. F.eks viser det seg at menn reagerer mer intensivt på det at partneren er seksuelt utro enn om partneren er følelsesmessig utro (altså forelska seg i en annen).

Men forsiktig. "Menn er mer opptatt av sex enn kvinner" betyr ikke ALLE menn er mer opptatt av sex enn ALLE kvinner. Det betyr at gjennomsnittet er målbart annerledes. Og det er temmelig små forskjeller som er målbare :)

Og igjen, sier ikke nødvendigvis at forskjellen er bitteliten. Men det finnes mange flotte menn der ute som er ute etter noe mer enn en meningsløs one night stand. Ikke mist håpet bare fordi dere har vært uheldig et par ganger :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det vet du ikke. Du kan spør, og vil som regel få et ærlig svar. Men du vet fremdeles ikke.

Klart! for det er et helsikens strev å få seg noe! Så da må en slåss og bløffe litt for å få hatt seg. hadde kvinner hatt et mer avslappet forhold til sex kunne menn vært mer ærlige og fremdelse fått seg noe.

Kort fortalt, å pule eller ikke pule på første date betyr ingenting.

Jo, vi finnes. Men vi er for snille for dere.

Pule rundt til det plutselig er en fyr der du ikke blir kvitt.

Skrevet

Hei,

jeg er mann og dette er det ganske greit å svare på i og med at oppførselen vil være markant forskjellig, ihvertfall for min del.

Hvis det er en jente jeg kun vil ha sex med, vil jeg være tilbakeholden med å presentere henne for vennene mine og ihvertfall familien min. Det er et rødt flagg, for å si det slik. Foretrekker han å kun møtes hjemme hos deg eller ham og ikke ute på bar/cafe/restaurant er det også et uheldig signal i og med at det da er lavere sannsynlighet for å bli observert av venner.

Noe annet er også viktig: Er han villig til å "blø" for deg ? F.eks:

1) Rydder han planen sin for å møte deg, prioriterer han deg foran alt ? Hvis ja er det et godt tegn.

2) Er han villig til å stille opp for deg selv om det ikke skulle være anledning til sex ? F.eks hjelpe til med flytting ? Hjelpe foreldrene dine med noe ?

3) Tar han deg med på restauranter og betaler ? Overrasker han deg med gaver ? Hvis han virkelig vil ha deg, er han villig til å bruke MYE penger på deg iforhold til hva han tjener.

4) Møter han deg på flyplassen når du har vært bortreist ? Eller venter han på deg hjemme ?

5) Virker han irrasjonell mhp deg ? Litt småsjalu oppførsel er et godt tegn.

Skrevet

Har samme problemer når det gjelder å skille de gode og de dårlige damene fra hverandre. Ikke lett!

Når det kommer til menn tror jeg det lønner seg å vente med sexen i alle fall, da får du silt ut de som kun er ute etter sex, og de som eventuelt etter 3 mnd forstatt bare er ute etter sex og går så fort de får deg til seng, de kan du nok ikke sikre deg mot, dessverre. Men flesteparten siler du nok lett ut ved å ikke ligge med de for tidlig.

Gjest Gjest_fix_*
Skrevet
Gosh, så flinke folk er til å generalisere. Ja, det kan virke som om menn er mer opptatt av sex enn kvinner, og ser på det som en viktigere del av et forhold. F.eks viser det seg at menn reagerer mer intensivt på det at partneren er seksuelt utro enn om partneren er følelsesmessig utro (altså forelska seg i en annen).

Men forsiktig. "Menn er mer opptatt av sex enn kvinner" betyr ikke ALLE menn er mer opptatt av sex enn ALLE kvinner. Det betyr at gjennomsnittet er målbart annerledes. Og det er temmelig små forskjeller som er målbare :)

Og igjen, sier ikke nødvendigvis at forskjellen er bitteliten. Men det finnes mange flotte menn der ute som er ute etter noe mer enn en meningsløs one night stand. Ikke mist håpet bare fordi dere har vært uheldig et par ganger :)

Selvfølgelig finnes det massevis av oss. Som ikke liker ONS (det gir meg null og nix), Som vil ha nærhet, vennskap, fantastisk sex med den vi elsker. Osv Osv. Ekte ting. Ikke falske ting.

Hvorfor er det så vanskelig for mange å innse det? Dere finnes jo dere damer og, masse utrolige single vakre mennesker overalt. Men ens egen personlighet vil ofte tiltrekke seg en del av det motsatte. Man må lære og skille mellom en person som manipulerer deg og en som liker deg oppriktig. Der ligger hele sannheten. Lær og ta folk for dem de er.

Date mer, vær mindre sårbar, lev! Og finn tilslutt kjærligheten som forhåpentligvis aldri ender.

Hvis jeg fikser det, så får faen meg dere fikse det også.

Gjest Gjest_fix_*
Skrevet
Har samme problemer når det gjelder å skille de gode og de dårlige damene fra hverandre. Ikke lett!

Når det kommer til menn tror jeg det lønner seg å vente med sexen i alle fall, da får du silt ut de som kun er ute etter sex, og de som eventuelt etter 3 mnd forstatt bare er ute etter sex og går så fort de får deg til seng, de kan du nok ikke sikre deg mot, dessverre. Men flesteparten siler du nok lett ut ved å ikke ligge med de for tidlig.

I min verden gjelder det like mye for kvinner også.

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde ventet 3 mnd før det ble sex :fnise:

Du fikk noen gode råd av en mann her.

Sånn generelt så er vel de første 3 mnd usikre med tanke om det kan bli noe mer. Det er i denne fasen hvor man starter å bli kjent med hverandre. Jeg har brutt mange ganger etter 3 mnd da vi har blitt så godt kjent med hverandre og jeg da finner ut at det er ingenting å gå videre med. Det er ikke verre enn det.

Skrevet

Jeg henger meg og på den, med å vente med sex. Da siler du ut en god del av de som bare er ute etter sex.

Nå er ikke alle gutter bare ute etter sex heller. Det kan ha vært andre ting som ikke har stemt. Kjemien i det hele tatt.

Jeg datet min nåværende i flere måneder før jeg hadde sex med han.

Jeg ville seriøst bli ordentlig kjent med han før jeg gadd å hoppe i senga med han.

Det viste seg å fungere utmerket. Vi ble venner først, også tok vi steget videre.

Liker han deg, venter han på deg. Enkelt og greit.

Så var det de greiene med at menn liker å jakte. Det høres så primitivt ut, og det er jo det, men jeg tror det for mange menn er tilfellet.

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Jeg vil bare si at det ikke finnes noen fasitsvar på dette her. Men jeg har kjent de fleste ganger på magefølelsen om det kunne blitt noe mer eller ikke, og den har ikke slått feil te nå. Nå har jeg ikke støtt så mye på de som lurer deg te å tro det kan bli noe mer, og etter de har hatt sex med deg så stikker de a. Det har heller ofte ikke blitt noe mer fordi følelsene ikke har dukket opp, elelr kjemien ikke stemte fra gutten sin side....

Så etter min erfaring finnes det mange flotte gutter/menn der ute :)

Og dette med å vente med sex, det kan jo slå begge veier, jeg vil bare si at mitt one night stand ble ett forhold som nå har vart i tre år (vi er samboere på 2 året).

Så ikke vær stressa om du vil finne en å vær sammen med, det er mange fine fyrer der ute!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...