Lull Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Hei! Jeg lurer på hvor mye to stykker kan få i lån? (Sånn ca ) Veldig fint om noen vil hjelpe:) Førstehjemslån Egenkapital(BSU) på 260 000 til sammen Begge er nyutdannet Ca bruttoinntekt totalt 750 000 Begge to har studielån på ca 250 000 hver Hva tror dere som har peiling?
Alison Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Hei! Jeg lurer på hvor mye to stykker kan få i lån? (Sånn ca ) Veldig fint om noen vil hjelpe:) Førstehjemslån Egenkapital(BSU) på 260 000 til sammen Begge er nyutdannet Ca bruttoinntekt totalt 750 000 Begge to har studielån på ca 250 000 hver Hva tror dere som har peiling? Noe fasitsvar er det ikke mulig å gi. En pekepinn ut fra opplysningene dine vil være et førstehjemslån på 1,7-1,8 mill. Egenkapitalen deres vil komme på toppen.
Lull Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2009 Tusen takk!=) Var det jeg gjerne ville ha
Alison Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Tusen takk!=) Var det jeg gjerne ville ha Da råder jeg deg til å kontakte banken din for å få et nøyaktig svar +ordne et finansieringsbevis. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå