Troyamin Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Noen som har gode soppoppskrifter å dele? Tenker da på retter med lang holdbarhet. (som sopp i olje) Og hva kan jeg bruke kantarell, traktkantarell og piggsopp til? Regner med disse er de mest kjente, selv for uproffe sopplukkere
Plym Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Enkel og utrolig god potetrett med sopp som kan serveres til høstens viltmiddag eller biff: Stek sopp i smør, og krydre godt med salt og pepper. Mot slutten kan du surre med litt hakket løk også. Ha nykokte poteter (gjerne mandel) i pannen, sammen med hakket persille. Mos potetene med gaffel, og bland inn MYE smør. Smak til med salt og pepper.
Gjest Den rosa elefanten Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Kantarell risotto, nam nam nam!!! Lager Jamie Olivers oppskrift, knallgod! Eller stek kntareller i GODT smør og ha på ristet, godt brød, som gjerne er gnidd med hvitløk. Soppbruschetta er fantastisk.... Nå ble jeg sulten!!!
Troyamin Skrevet 9. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2009 Men er det noen som har oppskrifter med sopp i som kan holde seg en stund? Tenkte å gi i julegave til familien. Sopp i olje i fjor, var en hit!
pulverheksa Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Inne på nettstedet til sopp og nyttevekstforbundet er det flere gode tips. Inne på forumet er det et eget oppskriftsforum.
Troyamin Skrevet 15. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2009 Jeg får ikke opp forumet. Er det nedlagt?
pulverheksa Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Forumet virker fint, men du må registrere deg for å bruke forumet.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Forum linken virker ikke her heller. http://forum.xtur.no/
pulverheksa Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 merkelig Jeg kommer rett inn på nettsidene til sopp og nyttevekster. Prøv så skrive adressen i adresselinja: xtur.no Hvis ikke kan dere bruke google.
pulverheksa Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Fant en blogg med nevnteppskrift http://21500.vgb.no/2008/09/11/sopp-i-olje...ift-froken-meg/
Troyamin Skrevet 16. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2009 Jeg går inn på nettsiden. Men når jeg trykker forum, så kommer det bare feilmld opp... Får bare gi opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå