Gå til innhold

Hvor vanlig er det med utroskap på kurs og seminarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldri trodd jeg selv skulle oppleve dette der jeg var med såpass oppegående folk, men jaggu fikk jeg det. Så derfor spør jeg; hvor vanlig er dette på kurs og seminarer der det er overnatting? Hvilke grupper tror dere det gjelder mest? Hvilke yrkesgrupper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iflg min eks sjokkerende vanlig, han reiste en del.

Skrevet

Ja dette er nok ganske vanlig....Litt alkohol, dans og rette stemningen og et rom til disposisjon så er nok ikke veien lang for mange

Gjest Agnes, 33
Skrevet (endret)

Jeg har opplevd utro gifte menn i disse sektorene:

- Ordfører

- Rådgiver

- Leder

- Leder for fritidspark

- Prosjektleder

- Leder for kundekommunikasjon

Endret av vimse
Skrevet (endret)
Jeg hadde aldri trodd jeg selv skulle oppleve dette der jeg var med såpass oppegående folk, men jaggu fikk jeg det. Så derfor spør jeg; hvor vanlig er dette på kurs og seminarer der det er overnatting? Hvilke grupper tror dere det gjelder mest? Hvilke yrkesgrupper?

Kanskje like greit at vi innrømmer at det utbredte kravet om troskap mellom kjærester baserer seg på en ønsketenkning der mennesket oppfattes som sterkere/mer til å stole på enn vi i virkeligheten er. Resultatet er at mange mennesker blir holdt for narr og skjemt ut på det groveste uten engang å få vite om det.

Det vil etter mitt syn være langt verre å leve sitt liv som trofast, kjempe med seg selv og la den ene flotte dama gå fra seg etter den andre hvis hun du har ofret så mye for ikke er tro mot deg. Da må det være mye bedre å innse at troskap er mer enn man kan forvente av et gjennomsnittlig menneske og være åpne om det.

Hvorfor skal vi opprettholde et system som straffer de beste blant oss, de som kjemper med seg selv og greier å holde seg trofast?

Endret av Cuckold
Skrevet

selv de mest innbitte kristne og mest prektige damer (tilsynelatende perfekte familiemødre) er utro gjentatte ganger og viser ingen tegn til anger....... de er høyt utdannet, har anerkjent jobb -og en interessant kollega.............

Skrevet
selv de mest innbitte kristne og mest prektige damer (tilsynelatende perfekte familiemødre) er utro gjentatte ganger og viser ingen tegn til anger....... de er høyt utdannet, har anerkjent jobb -og en interessant kollega.............

Det samme kan sies om menn! Slettes ikke typen man skulle tro det om !!Skikkelige familiefedre, sporty typer med høye moralske jobber. De sier man er den eneste...ja jøss! Sjokkerende!

Gjest emmeline
Skrevet

Ifølge de jeg har snakket med er det veldig vanlig. Ikke flertallet-vanlig, men urovekkende vanlig. Og jeg kan på en måte forstå det. Man er i en sosial setting med de man ser hver dag, litt alkohol innenbords, det er lett å dra det litt for langt. Men det jeg ikke forstår er de som ikke klarer å stoppe det før det går så langt som til samleie, man har så utrolig mange muligheter til å stoppe det før det når helt dit.

Skrevet
Ifølge de jeg har snakket med er det veldig vanlig. Ikke flertallet-vanlig, men urovekkende vanlig. Og jeg kan på en måte forstå det. Man er i en sosial setting med de man ser hver dag, litt alkohol innenbords, det er lett å dra det litt for langt. Men det jeg ikke forstår er de som ikke klarer å stoppe det før det går så langt som til samleie, man har så utrolig mange muligheter til å stoppe det før det når helt dit.

Og så utrolig flinke de er med ord da...de reneste mestersjekkerne til tross for at dette har de aldri gjort før.

Skrevet

Aldri opplevd det. Dvs. har ikke vært det selv og ikke sett noe som tydet på at andre seminardeltakere har vært det heller. (Men nå er ikke jeg den som sitter senest oppe og får med meg hvem som forlater lokalet sammen med hvem heller. Er alttfor kveldstrøtt :fnise: )

Skrevet
Men nå er ikke jeg den som sitter senest oppe og får med meg hvem som forlater lokalet sammen med hvem heller. Er alttfor kveldstrøtt :fnise: )

Det burde du virkelig prøve! Da egler de seg innpå deg, presser seg mot deg og kaster seg over deg som ville mannfolk.....

Skrevet

Det var da svært til generalisering.

Jeg passer inn i alle kategoriene du nevnte minus kristen, og jeg er ikke utro på seminarer. Ikke på andre steder heller, for den saks skyld. :fnise:

Skrevet
Det burde du virkelig prøve! Da egler de seg innpå deg, presser seg mot deg og kaster seg over deg som ville mannfolk.....

:ler: Da tror jeg faktisk jeg foretrekker en god natts søvn (alene, ja)

Skrevet

1. Det er ikke utroskap når det er seminar/kurs!

2. Det som skjer på seminar/kurs blir på seminaret/kurset!

;)

Skrevet

I og med at dette tilsynelatende er så skikkelige folk så lurer jeg på om de oppfører seg sånn fordi de rett og slett aldri er ute og fester ellers, og derfor heller ikke hverken drikker så mye eller treffer så mange andre - og blir helt yre når de endelig kan..??

Gjest Gjest_Cornelia_*
Skrevet
1. Det er ikke utroskap når det er seminar/kurs!

2. Det som skjer på seminar/kurs blir på seminaret/kurset!

;)

Tull og tøys...sier jo mye om din moral.

Hver gang jeg opplever utro menn på seminar og kurs så sier jeg i fra til konene deres og sprer meldingen videre i miljøet. Menn er korttenkte...

Skrevet
I og med at dette tilsynelatende er så skikkelige folk så lurer jeg på om de oppfører seg sånn fordi de rett og slett aldri er ute og fester ellers, og derfor heller ikke hverken drikker så mye eller treffer så mange andre - og blir helt yre når de endelig kan..??

noen tenner på det forbudte......................... andre klarer ikke stå imot fristelser,

Skrevet
Tull og tøys...sier jo mye om din moral.

Hver gang jeg opplever utro menn på seminar og kurs så sier jeg i fra til konene deres og sprer meldingen videre i miljøet. Menn er korttenkte...

Kvinneetteretningen har agenter rundt om ja... Godt du minner en på det, man må ta sine forhåndsregler ;)

Skrevet
:ler: Da tror jeg faktisk jeg foretrekker en god natts søvn (alene, ja)

Sikkert smart. Så unngår man knuste hjerter....eller hva det nå er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...