Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #1 Skrevet 11. august 2003 De siste 3 årene har jeg hatt èn eneste fantasi som funker, og den handler om at samboer´n onanerer til han kommer (sikkert fordi jeg aldri får se akkurat det). Har fått skikkelig oppheng på den der - selv om det ikke fantes grenser for hva jeg kunne finne på å fantasere om før. Hvordan er det med dere? Er det noe spesielt som tenner? Fortell da! :blunke:
Sandman Skrevet 11. august 2003 #2 Skrevet 11. august 2003 Aner vi en "utovertiss-gjest" her...? Når det gjelder avsløringer om KG-jentenes hemmelige intime liv, så besvares de kun på Privat Melding til undertegnede og Trøffelhelten. Vi har arkivert alle betroelser de har gitt oss. Alfabetisk.
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #3 Skrevet 11. august 2003 . Sandman, Trøffelhelt og Dorian tenner meg da :oops:
Gjest sexysadie Skrevet 11. august 2003 #4 Skrevet 11. august 2003 Tenner på deilig myk solbrun hud på en veltrent og blid fyr.
Gjest 10na Skrevet 11. august 2003 #5 Skrevet 11. august 2003 Jeg fantaserer om Sandman......... *sukk* Utover det så stinker det gjest med utovertiss her lang vei - ja, det stinker som om noen har dødd fisende her.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå