Gjest LittleMe85 Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Jeg holder på å skal lage invitasjoner til bryllupet. Har tenkt at de skal være avlange og printet ut på fotopapir med bilde av oss på toppen og teksten under. Men dette bør jo stå i stil med bordkort, sanghefte, kirkeprogram og takkekort. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre dette?
Cæmis Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Jeg husker ikke hvor jeg har sett det, men jeg tror du kan laste ned templates et sted på nett som lager ulike formater i word. En for kirkeprogram, en for bordkort, en for invitasjon etc. Da er det lettere å holde samme stilbilde. Prøv å søk på "wedding templates" eller noe i google
Gjest Rampolina - på kveldsvakt! Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Da blir det egentlig bilde av dere som blir "temaet", da? Dere skal ikke ha noen farger eller symboler, da? Rammer rundt bildet eller teksten f.eks? Sett på noen hjerter som går igjen eller.. Ringer eller.. Ellers får dere bruke det samme bilde hele veien. Ser ikke heeeelt hvordan det skal fungere på bordkort og takkekort. Jeg personlig synes ikke det er så mye å tenke på tema for dersom dere skal gjøre invitasjonen på den måten jeg ser for meg. (Jeg ser for meg sånn etypiske julekort/dåpstakk osv med stort bilde av baby også liten plass til skriften?)
Gjest LittleMe85 Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Bilde av oss er 1/4 del av siden mens teksten er resten.., med litt "tommerom" i mellom bilde og tekst da.. Fargene skal være hvitt, blått og sølv.. Tenkte litt på å kanskje få inn et blått symbol/pynt et sted..
Gjest Rampolina - på kveldsvakt! Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Bilde av oss er 1/4 del av siden mens teksten er resten.., med litt "tommerom" i mellom bilde og tekst da.. Fargene skal være hvitt, blått og sølv.. Tenkte litt på å kanskje få inn et blått symbol/pynt et sted.. Da har du jo et heeelt annet utgangspunkt ;o) Og da bruker du bare det samme på de andre tinga også. Du kan gå på www.projectwedding.com for litt inspirasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå