Gjest Shady Lady Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Før hadde eg som eit av mine favorittsmil på msn. No har eg ny PC og msn og den er sjølvsagt borte vekk. Har spurt dei kontaktene mine som hadde dette smilet, men dei har den heller ikkje lenger. Korleis kan eg få den tilbake på msn? Prøvde "lagre bilde som" og "kopier", men det blir ei laaaaang svart linje med ein skurrete stakkars smiley på. Nokon smartingar som kan hjelpe meg?? I so fall blir eg så glad:
Kamikatze Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Du har lagret som... - Godt. Start msn-messenger Klikk verktøy --> velg uttrykksikoner i boksen som kommer med smiletrynene velger du Opprett... Klikk på Finn bilde og bla gjennom mappene dine... - Resten greier du selv.
Gjest Shady Lady Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Tuuusen takk, snilde du!! Var mykje lettare enn eg trudde. Endelig kan eg få alle favorittsmila frå KG inn på msn. Kan du hjelpe meg å få dei inn på mobilen òg?
Miko Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jeg trodde jeg hadde lært meg noe nytt da jeg leste denne, men disse figurene blir jo slik bare hos meg da - ikke hos mottakeren. Testet ut ved å sende fra den ene msn-adr. min til den andre, men det var bare mine hurtigtegn som kom frem.
Kamikatze Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Tuuusen takk, snilde du!! Var mykje lettare enn eg trudde. Endelig kan eg få alle favorittsmila frå KG inn på msn. Kan du hjelpe meg å få dei inn på mobilen òg? Enkelt! Du printer dem ut, klipper dem fra arket, og limer dem på mobildisplayet... Nja, det beror helt på hvaforslags mobil du har. Men går det, så går det. Da sender du bildene fra PC til mobil via mms, datakabel eller blåtann. Eller du kopierer dem direkte fra KG via mobilens nettleser. På noen mobiler øremerker du dem som smiletryner fra en egen meny. På andre må du lagre dem i en egen mappe, og muligens bruke et administratorprogram på PC-en mens mobilen er tilkoblet. Dette skal stå i mobilens bruksanvisning, FAQ eller annen info på produsentens supportsider. Du vet der er en del mobiler på markedet, og ikke alle oppfører seg likt. Jeg trodde jeg hadde lært meg noe nytt da jeg leste denne, men disse figurene blir jo slik bare hos meg da - ikke hos mottakeren. Testet ut ved å sende fra den ene msn-adr. min til den andre, men det var bare mine hurtigtegn som kom frem. Dette skjer ikke når jeg bruker "tjuvlånte" eller hjemmesnekrede smiletryner. Heller ikke når jeg mottar andres. Gjelder dette alle dine kontakter, eller kan det tenkes at en har satt litt strengere sikkerhetskrav om hva maskinen får lov til å hente? Noen ganger kan det også ta litt tid før slike spesialsmilefjes vises hos mottaker. Men det går kjappere om vedkommende tar dem i bruk selv.
Kamikatze Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Du kan lage smiletryne av avataren din også, i msn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå