Gjest Slankeren Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Hei Er det noen som har prøvd Bio-T? Har den noe virkning eller er det bare lureri?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Bump - da jeg lurer på det samme!
Lykkelitenen Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 (endret) Jeg går på bio-t og har gjort dette i snart en mnd. Denne mnd har jeg vært totalt inaktiv pga eksamen og *host hark Skyrim rocker sokker* spilling og har faktisk gått ned 2,2kg. Så klart, det kan være andre faktorer som spiller inn, men tanke på antallet plater med Bergene Melk med smørbukkk og flasker med julebrus som er konsumert har jeg en mistanke om bio-t har spilt inn, om enn bare litt. Det er gjort mye forskning på cla og på mus er resultatene gode, men siden det er en transfettsyre anbefales det å kombinere cla med antioksidanter, så jeg tar også multivitamintilskudd sammen med bio-t. Men les litt rundt på nettet, ikke bare søk på bio-t, søk også på cla! Har du tilgang til pubmed og svemed kan du også søke i rapporter og artikler der, jeg har ikke sjekket cla men en venninne kom over en del på jakt etter artikler til en oppgave om fettsyrer og sa det var mye spennende. Endret 20. november 2011 av Lykkelitenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå