millamo Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Noen som har kjennskap til dekorbetong??? Vi skal egentlig legge asfalt i innkjørselen, men noen tipset oss om dekorbetong. Noen som har erfaring med dette?????
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Hei! Kan ikke hjelpe deg med svar, men vi lurer på det samme. Har sett dette før, og det er veldig lekkert. Og det er jo litt fint å ikke gjøre som alle andre. Lurer også på prisforskjellene her. Står på sidene at det er "økonomisk" sett opp mot sammenlignbare produkter.... Vet heller ikke om noen utfører slikt i Oslo. De jeg finner på nett er fryktelig langt unna....
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Går utifra at dere snakker om markbetong (sånn med mønster i)? Min mor sjekket priser på det her i området, litt utenfor Bergen. De skulle ha drøyt 500 kr + mva Det er jo til og med billigere å få lagt belegningsstein inkl. steinen (det koster ca 490 kr pr m2 her i området)! Asfalt vet jeg ikke helt hva koster.... vet bare at dersom noen andre får lagt samtidig, så slipper man en god del kostnader pga man slipper å betale for transport av maskinene (som ofte er det dyreste)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå