Gå til innhold

~ Snart brud, eller snart brudd? ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

To helt nesten like setninger, men allikevel SÅ stor forskjell i praksis. Befinner du deg i en av disse kategoriene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hører til i kategorien med bare én d...

Skrevet

Nah - nygift, og definitivt svææææært langt unna et brudd.

Er kjempelykkelig! :D

Men det var en interessant tanke, Livets Datter!

Gjest Brunhilde
Skrevet

Livets Datter - du har noen finurlige formuleringen av og til! Jeg vet EN ting - jeg er ihvertfall ikke snart brud - medfører det automatisk at det snart er brudd? Er dette et enten/eller fenomen, eller kan man falle utenom det ene og også det andre? Slik at om jeg ikke snart er brud så behøver jeg ikke gå rundt og engste meg for et brudd?

Hmmm...skal si du satte tankene i sving hos en pr. definisjon singel person nå på morgenkvisten... :ler:

Gjest Tristessa
Skrevet

Ingen av delene, jeg er ikke for barnebryllup på noen måte, og vi lever side om side i fordragelighet - selv om han er gutt og jeg er jente.

Skrevet

Nærmere brud enn brudd, i hvert fall!! Ser ikke for meg at det blir noe brudd, mens brud kan det bli innen fire-fem år, eller tidligere...;)

Fascinerende at du startet denne tråden nå, Livets Datter. Broren min skrev en tekstmelding en uke før han forlovet seg om at forholdet hans til samboeren hang i en tynn tråd. En uke etter gikk han altså ned på kne for å fri..... Litt spesielt, spør du meg. Men jeg har opplevd par som sier at enten så gifter vi oss eller så blir det slutt. Merkelig tankegang.

Skrevet

Definitivt nærmere brudd en brud :roll:

Men kjemper mange harde slag for at det ikke skal bli noen av delene....

Lillian

Skrevet

Nærmere brudd enn brud her også ja..

Er det ikke rart - man tror man er klar for alt, også det å stå brud og love "i gode og onde dager", men kommer man til de onde før ordene er sagt tenker man at "ALDRI om jeg hadde svart ja om han hadde fridd..."

Hva om han hadde fridd for et år el to siden og jeg hadde svart ja.. Hva hadde jeg da gjort i dag??? :roll:

Skrevet

Ingen av delene! Lever godt sammen med min kjæreste og har ingen planer om hverken stå brud eller gjøre det slutt på laaaang tid. Er vel nærmest brud da...

Skrevet

Nygift og langt unna brudd, som Pusekatt.

Men jeg har opplevd par som sier at enten så gifter vi oss eller så blir det slutt. Merkelig tankegang.

En avsporing:

En venninne av meg sa også dette - enten gifter vi oss eller så blir det slutt. Hun giftet seg og jeg har aldri hatt inntrykk av at hun er spesielt fornøyd med den løsningen. Jeg fatter ikke at folk klarer å gjennomføre et slikt valg. Men noen vil bli gift koste hva det koste vil, kanskje spesielt når man er i ferd med å bikke 30...

Skrevet

Er nok nærmere brudd enn brud ja

~ desverre ...

Skrevet

Får absolutt håpe det er brud, siden vi skal gifte oss neste sommer :lol:

Skrevet
Ingen av delene! Lever godt sammen med min kjæreste og har ingen planer om hverken stå brud eller gjøre det slutt på laaaang tid. Er vel nærmest brud da...

:enig:

Piglet

Gjest mattahara
Skrevet

for meg er det likt som de over meg her... :D

Skrevet

Nettopp vært brud, og brudd er ikke innen synsranden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...