Gå til innhold

magebelte under kjole

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_liz_*
Skrevet

jeg har bitte litt mage og har en kjole som er veldig stram rundt magen... jeg skulle gjerne gjort denne magen "usynlig" under kjolen...

finnes det noe form for magebelter som holder magen inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes i hvert fall "hold in strømper" og "hold in truser". Tror det kan være litt dumt med bare et belte siden magen da kan "tyte" ut både over og under.

Skrevet

Orobleu strømper(heter det ikke det??) har hold inn boxer som går høyt opp på magen, festes m stropper i bh`en. Veldig bra;)

Skrevet

jeg har en som ligner. min reddende engel til enhver fest som involverer kjoler og mye mat...

Skrevet

har kjøpt både slike lange "boxere" og strømpebukser med hold inn. Greia er at de ruller nedover. Kanten på toppen ruller og til slutt er effekten borte og magen blir delt inn to.

Korsetter er fine, enkle korsetter. Men de er noe dritt å sitte i. De bøyer seg innover.

Skrevet

hva med et bredt belte over kjolen, det hjelper også.

Skrevet

Kappahl's korsetter! Når de klarer å holde inne den ballongen min klarer de nok de fleste.

Skrevet (endret)
har kjøpt både slike lange "boxere" og strømpebukser med hold inn. Greia er at de ruller nedover. Kanten på toppen ruller og til slutt er effekten borte og magen blir delt inn to.

Korsetter er fine, enkle korsetter. Men de er noe dritt å sitte i. De bøyer seg innover.

Kjøp korsetter med stålspiler, de skal ikke bøye seg. Kappahlkorsett? Hva i all verden er det? sånn med plastikkspiler? Det er ikke et korsett, men en torsolett eller bustier i beste tilfelle.

Hvis holdinen ruller ned kan den faktisk være for liten, eller for lav i livet. Dra den godt oppunder armene ;) Lite lekker, veldig effektivt :goodbye:

Endret av Tante
Skrevet
Kjøp korsetter med stålspiler, de skal ikke bøye seg. Kappahlkorsett? Hva i all verden er det? sånn med plastikkspiler? Det er ikke et korsett, men en torsolett eller bustier i beste tilfelle.

Hvis holdinen ruller ned kan den faktisk være for liten, eller for lav i livet. Dra den godt oppunder armene ;) Lite lekker, veldig effektivt :goodbye:

kappal sitt er supert ja :)

Skrevet (endret)

løp og kjøp, faen det er så surt.

Jeg er glad i det jeg har,

rompa er som to kirsebær,

puppene som to modene ferskener,

men denna maga'n asså gaahhhhhhhhhh

Når jeg står opp om morgenen er den helt flat og vanlig. Så utpå dagen blåser den seg opp. Har prøvd sånn greie fra apoteket som skal fjerne luft i magen, men det var ikke særlig effektivt...

Trener gjevnlig, men fettet som er grodd fast vil bare ikke vekk.

Endret av Wonders
Skrevet

En body med hold-in effekt kan også være greit. Da tyter det ikke ut noen plasser i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...