Gå til innhold

Lisemor er gift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er den store dagen over.

Dagen startet hos frisøren som laget et kjempefint mesterverk i håret mitt og pyntet med litt blomster.

Sminken ble helt perfekt.

Oppsett og sminke tok 4 timer så etterpå bar det til

Fotografen som ventet med champanjeglass.Hun tok god tid og tok mange bilder i alle stillinger og fasonger (gleder meg til å se)

Så bar det til kirken der nervøsiteten steg og hjerte nesten hoppet ut da døra gikk opp og meg og min kjære gikk inn.Jeg fant fort ut at jeg måtte bare feste blikket på min forlover for å roe hjertet.

Sermonien gikk utroligt fort og så var det ut på kirketrappa å få champanje i graverte glass og masse ris over oss.

Turen bar så til lokale der alle gjestene ventet.

Middagen og talene/sangene var helt utrolige.Min kjære hadde en morsom tale, så det var en del lattertårer som kom der ja,men den var utroligt fin.Jeg hadde skrevet sang om livet frem til brullupet,som var morsom.De andre talene var morsomme-rørende og utroligt flotte.

Etter middagen var det kransekaken som mistet 2 ringer.hi hi

Kvelden gikk videre med polonesesomalle var med på og som alle vet ente med brudevals som jeg og min kjære danset, etterpå ble det dans og mye kos.

Brullupskaka var utrolig fin og vi fikk sammen skåret hvert vårt stykke som vi matet hverandre med. Var så mett etter den kjempegode middagen at jeg ikke orket smake andre kaker.(smakte dagen etter)

Kvelden forsatte med dans og gikk så utroligt fort at plutselig var det avsluttningssermoni der alle gjestene tente et telys og plaserte foran oss.

Vi hadde en utroligt dyktig profisjonell toastmaster som var morsom og fikk festen til å bli helt perfekt.

Hadde også en innleid profisjonell bartender som mikset alt det gjestene ønsket og jeg hørte mye skryt om henne blant gjestene.

Forloverne pakket gavebordet som inneholt masse flotte gaver,og så bar det i taxi hjem.

Det var deiligt og få legge seg etter noen døgn med dårlig søvn.

Dagen gikk utroligt fort og var helt perfekt.

Nå er jeg fru...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel overstått...

Skrevet

gratulerer så masse. Ser ut som om dere hadde en topp dag..

Skrevet

Jeg føyer meg i rekken: Gratulerer!!!

Skrevet

Gratulerer med vel overstått bryllup. Høres ut som en flott dag!

Skrevet

Takker for alle gratulasjoner :D

Skrevet

Må slenge meg på her jeg også - GRATULERER SOM FRUE!!

Skrevet

Masse gratulasjoner og gode ønsker om en flott fremtid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...