Gjest KristinK Skrevet 23. april 2002 #1 Skrevet 23. april 2002 Jeg har fått et tips om et flott undertøy de skal ha hos Christiane i Oslo. Det jeg nå lurer på er om man må avtale en tid for å komme dit uansett hva man skal se på? For meg er det aktuelt på dagtid, og da er det kanskje ikke så mye folk der? Er det noen som vet noe om dette?12
Mines Skrevet 23. april 2002 #2 Skrevet 23. april 2002 Jeg kan aldri tenke meg at du trenger å bestille time for å prøve undertøy. Og kommer du på dagtid burde det iallefall ikke være noe problem! Som jeg skrev under en annen tråd; prøv Arabella, Øvre Slottsgate også! Servicen er kjempebra og damene veldig søte!
Gjest KristinK Skrevet 23. april 2002 #3 Skrevet 23. april 2002 Jeg fant ut av dette selv også, og kommer nok til å satse på Christiane i Oslo og håpe at de har noe lekker som passer meg. Takk for hjelpen til Mines uansett.12
Havfruen Skrevet 23. april 2002 #4 Skrevet 23. april 2002 Hei! På dagtid trenger du absolutt ikke bestille tid på Christiane. Da har de god tid og jeg har i alle fall fått topp service! Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #5 Skrevet 23. april 2002 Kan jeg ikke få høre om du ble fornøyd med undertøyet jeg anbefalte deg?
Gjest KristinK Skrevet 23. april 2002 #6 Skrevet 23. april 2002 Jeg lover å gi dere rapport på undertøyet jeg ender opp med, uansett hvor jeg kjøper det. Men det blir nok Christiane. Der har de størrelsen min også! 12
Gjest lilletroll Skrevet 23. april 2002 #7 Skrevet 23. april 2002 Når jeg skulle rundt på salonger ringte jeg for å høre om jeg måtte bestille time, og da sa de at det var ikke timebestilling der bortsett fra tilpassning av kjole, så det er nok bare å dukke opp:)12
Mines Skrevet 23. april 2002 #8 Skrevet 23. april 2002 KristinK, Etter å ha lest om Christiane på denne linken måtte jeg bare ta turen innom i dag. Jeg var der rundt 1130 og det var fryktelig mange jenter der. Så styr unna lunchtider! Resultatet er at jeg holder fremdeles en knapp på Arabella.. Fortell hvordan det går da!1212[ Dette Innlegg er endret av: Mines den 2002-04-23 14:51 ]
Gjest KristinK Skrevet 23. april 2002 #9 Skrevet 23. april 2002 Kanskje jeg går innom begge stedet for å kikke. Det blir iallfall spennende å se hva jeg ender opp med og jeg skal prøve å være der akkurat når de åpner. Er det forresten noen stor forskjell på utseendet på undertøyet fra Arabella og Christiane? Det er jo slike ting som har litt å si det også. _________________ KristinK - Vi gifter oss 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-04-23 14:56 ]
Mines Skrevet 23. april 2002 #10 Skrevet 23. april 2002 Undertøyet på Christiane har flere spiler, det er helt sikkert, og du får det både i hvitt og krem. Og det er masse blonder. Arabella har et tøystykke på midten som holder bra + noen spiler selvsagt. Arabellas er enklere i stoffet og har en glattere overflate, og det virker mer solid, da dette er litt kraftigere i stoffet. Stoffet hos Christiane er ganske tynt. Jeg vet ikke om Arabella har hvitt, det var ikke aktuelt for meg. God prøving!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå