Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anette.roed
Skrevet

Har prøvd mange forskjellige boksåpnere. Men ingenting fungerer ordentlig. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en god en(som virker =) ?

Videoannonse
Annonse
Gjest anette.roed
Skrevet
Jeg synes den fra Tupperware er veldig god.

Ja den har jeg faktisk hørt om, vurderer å kjøpe den =)

Skrevet

Kjøp en som du fester på veggen (kan tas av festet og legges i skuffen). Husker ikke nøyaktig navn, men det er noe med Klara.

Gjest Lille-pus
Skrevet
Kjøp en som du fester på veggen (kan tas av festet og legges i skuffen). Husker ikke nøyaktig navn, men det er noe med Klara.

Har prøvd mange forskjellige boksåpnere. Men ingenting fungerer ordentlig. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en god en(som virker =) ?

Beste boksåpner jeg noen gang har vært borti er Röda Klara.

Den festes i veggen, og så bare virker den :)

Den er sikkert enklest å kjøpe i Sverige, men jeg ser de påstår at de har den hos Clas Ohlsson også..... men skeptisk som jeg er til det meste de selger der så ville jeg sjekket at selve åpneren er merket med "Nils Johan" og "Röda Klara" ;)

Gjest anette.roed
Skrevet (endret)

Ja jeg har prøvd Røde Klara på veggen, husker mine foreldre hadde den før =)

Innlegget er endret

Bond, mod

Endret av Bond
  • 5 uker senere...
Skrevet

Legger til denne også for skrulokk i samme serie.Hilsen mannfolk med erfaring/sans for "duppeditter".

Skrevet
http://www.smarte-ting.no/fantastisk-autom...pner-p-202.html

Helt fantastisk...åpner alle typer bokser.Sett den oppe på boksen...et trykk på knappen og den åpner boksen mens du gjør noe annet imens.Hilsen mannfolk med erfaring/sans for "duppeditter"!

Svigermor har denne og jeg synes den er helt elendig! Ikke veldig lett å få satt i gang, og den klarer ikke alle høyder på boksene (f.eks. skinke). Dessuten kutter den i ytterkant av boksen, så da forsvinner ringen som gjør at boksen holder formen når du tar i den.

Skrevet

Enda en anbefaling av Tupperwares boksåpner :).

Skrevet
Enda en anbefaling av Tupperwares boksåpner :).

Her også. Jeg er veldig fornøyd med den :)

Skrevet

min favoritt er zylliss. Den har de jo nesten over alt (i alle kjøkkenbutikker omtrent) - Jernia, Glasmagasinet osv.. Den varer i åresvis uten å bli slitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...