Livinita Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Hvor mange masker bør jeg ha på rundpinnen, når jeg begynner i bunnen og skal strikke meg oppover Er ikke akkurat noe proff, men har jo noen måneder på meg nå da :gjeiper: Gjør ingenting om det ikke er nøyaktig, bare ca Takker for svar!
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Har ikke peilig på antall masker for jeg kan ikke strikke (jeg bare bestiller fra svigermor :gjeiper: ), men kan du ikke kjøpe deg et oppskrifthefte? Det finnes jo så utallige søte strikkeplagg til babyer. Du finner hefter til og med på Rema 1000.
Gjest faerytale Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Du kan f.eks. gå på Drops sine sider og finne en oppskrift på kjole! Hvis ikke er det mange fine fra Sandnes og Dale Hvor mange masker du skal ha på pinnen avhenger jo av hvilken tråd du bruker og hvilke pinner.
Tante Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 (endret) Sjekk garnstudio.no, MASSE gratis babyoppskrifter Hvor mange masker kommer nemlig veldig an på garnet, og hvordan du strikker. Endret 9. september 2009 av Tante
Rampolina Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Først må du jo finne garnet du vil bruke. Der står det hvilke pinner du skal bruke og hvor mange masker det går på cm. Så må du bare finne ut hvor stor størrelse du skal strikke, da.. Det du spør om blir nesten som å spørre hvilken størrelse bruker jeg i bukse? Finn garn, så pinner ogsåleser du på garnnøstet;)
lille_mei Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Sjekk garnstudio.no, MASSE gratis babyoppskrifter Hvor mange masker kommer nemlig veldig an på garnet, og hvordan du strikker. Må bare signere! Garnstudio og drops er jo det samme og er KJEMPE bra. Der er det strikke og hekle skole også. Jeg hekler en kjole. Den er kjempe fin hvis du føler hekling er noe for deg. Heklet kjole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå