Gå til innhold

Bruker du p-piller?

mowgli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MICROGYNON

Tidligere:

Trinordiol i 5 år (byttet fordi legen mente den er for ungdommer..)

Diane i 3 år (byttet fordi min nye gynekolog mente det var helt unødvendig å bruke en så dyr pp som egentlig ikke er pp når jeg ikke har kviseproblemer)

Yasmin i 3 mnd (byttet fordi jeg fikk utrolige humørsvinginger!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat begynt å ta p-piller pga uregelmessig menstruasjon. Jeg bruker Loette, den skal visst være bra fordi den inneholder mindre mengder hormoner. Men jeg har bare brukt den i ti dager så jeg vet ikke om jeg er fornøyd enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,jeg bruker trionetta.Byttet til det merket når jeg hørte drit om marvelon,som jeg brukte før.Marvelon var visst det merker som var høyest sjangse for å bli syk av,ikke bivirkninger,men SYK.blodpropp osv.sto om det i vg for et par år siden..Marvelon er visst for de som er skikkelig ømtåelig for de andre p pillene,det er vel visst du ikke tåler de andre som er på markedet.Er veldig fornøyd med trionetta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg bruker Loette, den skal visst være bra fordi den inneholder mindre mengder hormoner. Men jeg har bare brukt den i ti dager så jeg vet ikke om jeg er fornøyd enda.

Jeg har gått på den i ett halvt år nå, og den er veldig bra på meg i alle fall. Har ikke brukt p-piller før, så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag. Men legen min sa at den ikke ga økt vekt, og det har den heller ikke gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, Follimin. Byttet fordi Trionetta gav meg ti kilo ekstra å bære på pluss enorme humørsvingninger, og Yasmin startet dagen min med å kaste opp. Også er Follimin mye billigere da... :oops: Veldig fornøyd i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Synfase en gang i tiden. Nå har hun nettopp fylt 8 år.....! :ler:

Shit....bruker Synfase selv jeg 8)

Burde kanskje være mer forsiktig jeg da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nri, har p-ring.

men har brukt p-pillen og åt jeg synfase.

Jeg har akkurat fått resept på denne... Hva er dine erfaringer om den? Føler du at den er 100% sikker?

:kissfan: Northy :kissfan:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker Trionetta. Brukte Levonova hormonspiral etter fødsel og det var snopvint - tok den ut etter 5 år (som er anbefalt) og begynte så på Trionetta i januar - - - og nå jeg er sånn ca 1 uke OVER tiden!!! Hmmmmmmm...... :roll:

..ikke heeeeeeelt planlagt nei :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...