Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å være brun og pen i vinter, men sliter med at selvbruningskrem tetter veldig igjen porene og gir masse kviser i ansiktet. Noen som hatr noen anbefalinger av selvbrunere for ansiktet som er beregnet på dette problemet? Pris har ingenting å si.

Takk på forhånd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør prøve gel selvbruner, evt en som er kombinert gel/cream, eeeller en mist spray.

Jeg bruker loreal sin mist, det går helt fint på meg. Hovedregel er vel egentlig bare å ta seg tid til å lese over ingrediensene, siden mange av disse kremene inneholder mineral olje.

Skrevet

Jeg bruker en fra Chanel, den er kjempegod! Chanel Precision solei identite heter den, finnes i to fargegrader, jeg bruker solei intenze bronze.

Også lukter den deilig karamel!!

Skrevet
Jeg sliter med det samme, men har god erfaring med denne.

Ja den han jeg faktisk sett! :) men selv om den sto på face tanner, så virket det som om den var ment til kroppen? men kjøpte den uansett jeg :) takk for svar

Skrevet
Jeg bruker en fra Chanel, den er kjempegod! Chanel Precision solei identite heter den, finnes i to fargegrader, jeg bruker solei intenze bronze.

Også lukter den deilig karamel!!

Hvor mye koster den, og hvor kan man få tak i den? er den du har veldig brun, for jeg har ganske lys hud :)

Skrevet

Tror jeg har prøvd nesten alle selvbrunere som finnes på markedet, men har enda til gode å finne en favoritt. Synes B.E. sin er OK, lukter ikke helt grusomt, men synes ofte resultatet blir litt ujevnt. Lykke til iallfall:)

Gjest gjest,chanel
Skrevet
Hvor mye koster den, og hvor kan man få tak i den? er den du har veldig brun, for jeg har ganske lys hud :)

Husker ikke helt, en plass mellom to og trehundre tror jeg. Sist kjøpte jeg på Strawberrynet. Den jeg har er den mørkeste fargen, er et hakk under i nyanse også.

Men du smør over et par dager, så du regulerer den veldig greit selv!

Skrevet

På feelunique.com kjøpte jeg Bare Escentuals Faux Tan til under 200. Jeg syns den er veldig god og drøy. Dessuten er den så mørk når du tar på at du ser hvor du har for mye eller for lite, den gir ikke så mye farge når den har tørket. Er relativt lys ansiktet å denne passer meg ganske bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...