stella K Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 har noen prøvd denne "30 days" som det er reklame for nå for tiden? skal visstnok gjøre at man får bukt med appelsinhuden
Pusill Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Ikke tale om.Det går ikke an å punktslanke for eksempel bare hofter eller lår. På hvilken måte skulle denne i så fall fjerne appelsinhud? Tror ikke på piller eller kremer for å fjerne slike problemer.Det er kun sundt kosthold og trening som hjelper.
Gjest heijoda Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Hei, jo jeg tror på den! Det er urter som har utrensende effekt pluss at den er vanndrivende. Sammen med den kremmen som hører til tror jeg at det funker. Prøver dette selv nå så kan jo si fra om/når jeg ser resulteter. Denne er ikke for punktslanking men for redusering av cellulitter. Den for magen har jeg hørt fra flere kunder at den funker
Rampolina Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Hadde det vært laget en sånn VIDUNDERKUR, så hadde vi visst det, jenter. Og den hadde ikke kostet 300,- på helsekost, no way. Det blir litt som de slankepillene som ble solgt en gang: Ta en tablett og gå en halvtimes tur før frokost. Hvis liten til ingen effekt, ta to tabletter og doble gåtiden............. ! Jadda...
Noli Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Det blir litt som de slankepillene som ble solgt en gang: Ta en tablett og gå en halvtimes tur før frokost. Hvis liten til ingen effekt, ta to tabletter og doble gåtiden............. !
Gummiloppa Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 (endret) Ikke tale om.Det går ikke an å punktslanke for eksempel bare hofter eller lår. På hvilken måte skulle denne i så fall fjerne appelsinhud? Tror ikke på piller eller kremer for å fjerne slike problemer.Det er kun sundt kosthold og trening som hjelper. Det handler ikke om punktslanking. Pillene inneholder rensende urter som gjør at man går inn i cm, ikke i vekt. Det er der veldig mange misforstår Endret 9. september 2009 av Tillepike
stella K Skrevet 9. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2009 Hei, jo jeg tror på den! Det er urter som har utrensende effekt pluss at den er vanndrivende. Sammen med den kremmen som hører til tror jeg at det funker. Prøver dette selv nå så kan jo si fra om/når jeg ser resulteter. Denne er ikke for punktslanking men for redusering av cellulitter. Den for magen har jeg hørt fra flere kunder at den funker ja skriv gjerne en tilbakemelding på dette forumet når det har gått 30 dager
stella K Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2009 Hei, jo jeg tror på den! Det er urter som har utrensende effekt pluss at den er vanndrivende. Sammen med den kremmen som hører til tror jeg at det funker. Prøver dette selv nå så kan jo si fra om/når jeg ser resulteter. Denne er ikke for punktslanking men for redusering av cellulitter. Den for magen har jeg hørt fra flere kunder at den funker fått noe virkning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå