Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen prøvd denne "30 days" som det er reklame for nå for tiden? skal visstnok gjøre at man får bukt med appelsinhuden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tale om.Det går ikke an å punktslanke for eksempel bare hofter eller lår.

På hvilken måte skulle denne i så fall fjerne appelsinhud?

Tror ikke på piller eller kremer for å fjerne slike problemer.Det er kun sundt kosthold og trening som hjelper.

Skrevet

Hei, jo jeg tror på den! Det er urter som har utrensende effekt pluss at den er vanndrivende. Sammen med den kremmen som hører til tror jeg at det funker. Prøver dette selv nå så kan jo si fra om/når jeg ser resulteter.

Denne er ikke for punktslanking men for redusering av cellulitter.

Den for magen har jeg hørt fra flere kunder at den funker :)

Skrevet

Hadde det vært laget en sånn VIDUNDERKUR, så hadde vi visst det, jenter.

Og den hadde ikke kostet 300,- på helsekost, no way.

Det blir litt som de slankepillene som ble solgt en gang: Ta en tablett og gå en halvtimes tur før frokost. Hvis liten til ingen effekt, ta to tabletter og doble gåtiden............. !

Jadda...

Skrevet
Det blir litt som de slankepillene som ble solgt en gang: Ta en tablett og gå en halvtimes tur før frokost. Hvis liten til ingen effekt, ta to tabletter og doble gåtiden............. !

:ler:

Skrevet (endret)
Ikke tale om.Det går ikke an å punktslanke for eksempel bare hofter eller lår.

På hvilken måte skulle denne i så fall fjerne appelsinhud?

Tror ikke på piller eller kremer for å fjerne slike problemer.Det er kun sundt kosthold og trening som hjelper.

Det handler ikke om punktslanking. Pillene inneholder rensende urter som gjør at man går inn i cm, ikke i vekt. Det er der veldig mange misforstår

Endret av Tillepike
Skrevet
Hei, jo jeg tror på den! Det er urter som har utrensende effekt pluss at den er vanndrivende. Sammen med den kremmen som hører til tror jeg at det funker. Prøver dette selv nå så kan jo si fra om/når jeg ser resulteter.

ja skriv gjerne en tilbakemelding på dette forumet når det har gått 30 dager :)

• 1 måned senere...
Skrevet

fått noe virkning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...