Gå til innhold

Min første orgasme, men ikke problemfritt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I en alder av 24 år fikk jeg i går min aller første orgasme. Jeg har onanert flittig bestandig, men i går bestemte jeg meg for å ikke gi meg før jeg virkelig kom. Og jeg gav meg heller ikke. Jeg kom og det var selvsagt deilig. Men jeg ble så vanvittig sår på klitoris. Jeg var selvsgat kåt og våt, men når jeg gned klitoris ble den med en gang tørr. Den er skikkelig øm og sår i dag, men jeg håper det går over. Spørsmålet mitt er nå, er det vanlig at man blir sår etterpå og er det eventuelt noe man kan gjøre for å hindre dette? Det var jo virkelig fantastisk å få en orgasme, men det skremmer meg litt å prøve igjen om jeg skal bli så sår hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg får orgasme bare med å gni meg på området rundt klitoris, ikke direkte på, og da er man ikke så avhengig av at det er vått hele tiden, og man blir heller ikke sår. Har du prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er mest sår over klitorisk faktisk, for det er der jeg gned mest. Sikkert lurt å bruke noe krem for å unngå dette, for det er ubehagelig. Allikevel er jeg kjempeglad for at jeg endelig klarte å få tidenes første orgasme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også gni klitoris ved å massere de ytterst leppene, og da blir du ikke sår. Egentlig tror jeg det er uvanlig å bli så sår at du kjenner det dagen etter, men det kommer vel an på hvor lenge du holder på.

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg holdt vel på rundt 10 minutter vil jeg tro, men når man er helt tørr og gnir veldig blir man jo sår. Jeg får prøve igjen når det blir bedre igjen tror jeg. Jeg har sikkert gjort noe "feil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!!

Tror ikke at der finnes noen glide-middel-kjertler på klitoris. Når eg kjenner at eg blir tørr, pleier eg å hente litt fra skjeden. Prøvt dusjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hentet masse fra skjeden, men ble tørr igjen med en gang.

Dette har skremt meg litt fra å prøve igjen, men å prøve i dusjen var kanskje en god ide. I tillegg må jeg ikke gni så hardt.

Synd at denne første orgasmen skulle bli en nedtur allikevel, men man lærer vel etterhvert når man får øvd mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, ja, man må jo det, men det er forskjell på å skjære brød og å skjære hodet av seg, eller hvordan nå det ordtaket var... icon_wink.gif

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...