Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #1 Del Skrevet 23. april 2002 I en alder av 24 år fikk jeg i går min aller første orgasme. Jeg har onanert flittig bestandig, men i går bestemte jeg meg for å ikke gi meg før jeg virkelig kom. Og jeg gav meg heller ikke. Jeg kom og det var selvsagt deilig. Men jeg ble så vanvittig sår på klitoris. Jeg var selvsgat kåt og våt, men når jeg gned klitoris ble den med en gang tørr. Den er skikkelig øm og sår i dag, men jeg håper det går over. Spørsmålet mitt er nå, er det vanlig at man blir sår etterpå og er det eventuelt noe man kan gjøre for å hindre dette? Det var jo virkelig fantastisk å få en orgasme, men det skremmer meg litt å prøve igjen om jeg skal bli så sår hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 23. april 2002 #2 Del Skrevet 23. april 2002 Prøv å bruke litt glidekrem. Tror ikke du blir sår hvis du bare klarer å holde området fuktig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #3 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg får orgasme bare med å gni meg på området rundt klitoris, ikke direkte på, og da er man ikke så avhengig av at det er vått hele tiden, og man blir heller ikke sår. Har du prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #4 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg er mest sår over klitorisk faktisk, for det er der jeg gned mest. Sikkert lurt å bruke noe krem for å unngå dette, for det er ubehagelig. Allikevel er jeg kjempeglad for at jeg endelig klarte å få tidenes første orgasme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 23. april 2002 #5 Del Skrevet 23. april 2002 Du kan også gni klitoris ved å massere de ytterst leppene, og da blir du ikke sår. Egentlig tror jeg det er uvanlig å bli så sår at du kjenner det dagen etter, men det kommer vel an på hvor lenge du holder på. Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #6 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg holdt vel på rundt 10 minutter vil jeg tro, men når man er helt tørr og gnir veldig blir man jo sår. Jeg får prøve igjen når det blir bedre igjen tror jeg. Jeg har sikkert gjort noe "feil". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #7 Del Skrevet 23. april 2002 Noen som kan gi meg litt hjelp eller tips til hva jeg bør gjøre eller prøve neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 23. april 2002 #8 Del Skrevet 23. april 2002 10 minutter er ikke så lenge. Kanskje du ikke skulle gni så hardt neste gang! Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #9 Del Skrevet 23. april 2002 Amarone, man må jo gni såpass hardt og fort "på slutten", at man kommer "fram", ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 23. april 2002 #10 Del Skrevet 23. april 2002 Gratulerer!!! Tror ikke at der finnes noen glide-middel-kjertler på klitoris. Når eg kjenner at eg blir tørr, pleier eg å hente litt fra skjeden. Prøvt dusjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #11 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg hentet masse fra skjeden, men ble tørr igjen med en gang. Dette har skremt meg litt fra å prøve igjen, men å prøve i dusjen var kanskje en god ide. I tillegg må jeg ikke gni så hardt. Synd at denne første orgasmen skulle bli en nedtur allikevel, men man lærer vel etterhvert når man får øvd mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 24. april 2002 #12 Del Skrevet 24. april 2002 Eh, ja, man må jo det, men det er forskjell på å skjære brød og å skjære hodet av seg, eller hvordan nå det ordtaket var... Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #13 Del Skrevet 29. april 2002 gjør som du blir fortalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå