Gjest gjestrom Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Skal til Paris i høst feiren. Er det noen som har noe tips hvor jeg kan shoppe, evt. billige butikker? Og er det noen som vet hva slags sminke merker som er billig der ol? Vi skal bo ikke så langt fra triumfbuen. http://forum.kvinneguiden.no/style_images/...cons/icon12.gif
^^Belle^^ Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Rue de Rivoli er vel kanskje Paris' største handlegate. Der har de alt fra billig H&M til dyrere designermerker. For sminke MÅ du sjekke ut merket Bourjois de Paris. Utrolig mange fine øyenskygger og fantasiske lip glosser og mascaraer. Dette merket og mange, mange flere har de på Sephora (tror det skal ligge en på Champs Elysées, men er ikke sikker. Du finner uansett Sephora over alt i Paris), verdens beste parfymeri. Du kan også sjekke ut Sephora sitt eget merke, det er billigere enn andre designermerker. Min favoritt er denne lip plumperen, som jeg alltid kjøper et par av når jeg er i utlandet.
gard Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Hei Jeg vet ikke om jeg har så mye å bidra med når det gjelder shopping men hvis du vil ha litt generelle tips kan du sjekke mitt Paris reisebrev på http://gardkarlsen.com/Paris_France.htm :-) God tur.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Les Halles er et digert shoppingsenter under bakken!!( metrostasjon les halles) masse butikker! anbefales. Ikke så pent og idyllisk..men supert for shopping. Etterpå kan du feks rusle bort til Louvre og senteret der... masse kafeer/restauranter i området for lunsj og vin..Eller en tur over Pont Neuf og til St. Germain området:) Sjekk googlemaps for supre kart! Søk feks på paris les halles!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå