Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle lage min egen hjemmeside, og har skaffet meg et domene. Den skal se så proff som den går ann... Hva må jeg gjøre, eller hvordan kan jeg få informasjon om hvordan jeg gjør det?... Noen som vet? :)

Skrevet

Takk for suuuuupert svar :)

Jeg kan opprinnelig basic css og html koding, men jeg skal se på den linken du la ut :) Tusen takk! :)

Skrevet

hvis du tar ibruk et CMS (Content management system) så trenger du ikke lære deg noe som helst programmering. da kan du fokusere mer på innhold enn at du må bruke masse tid og resurser på å lære deg å programmere. du må nok bruke litt tid på å sette opp et CMS men jeg regner med du finner noen som kan hjelpe deg med dette. Drupal anses av mange som et av de beste CMS-systemene men det finnes mange andre som brukes.

Du kan ellers bruke en WYSIWYG-editor. da må du dog bruke tid på å lære deg programmet men der uansett bedre enn å programmere alt selv.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Søk på Google etter Wordpress. Wordpress kan brukes til alle slags hjemmesider, ikke bare blogger. Det er et gratis og enkelt CMS (content management system) som alle kan lære. Hvis du trenger en proff logo og lign. må du nok forvente å betale noe for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...