Gå til innhold

Oi! Hastebryllup!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg, og av div årsaker skal det skje veldig fort. Hvor fort går det an å få tak i brudekjole i liten str? Jeg flytter til nært stavanger i neste uke. Er det noen bra butikker her, tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor dårlig tid har dere? Husk at papirarbeidet gjerne tar lang tid!

Endret av Sunshine
Skrevet

Glemte å skrive det jeg egentlig skulle:

Det finnes mange brudekjoler på finn.no og de er vel stort sett klare til henting med en gang.

Skrevet

På Agape i stavanger fikk jeg med meg kjolen min hjem med en gang, men du er jo avhengig av at den passer perfekt da, om du ikke rekker å få den tilpasset.

Skrevet

Takk!

Vi har det ikke så travelt, kan vente en måne eller to. hvis de må sy inn eller ut, hvor lang tid bruker de da ca?

Skrevet (endret)

Gå på så mange brudesalonger som du kan, spør om de har kjole i din størrelse som de kan selge prøven på. 1 str opp 1 str ned går fint hvis det er snøring. Lykke til!

Endret av lilleGrethe
Skrevet

Da rekker du det nok. De ordner det raskt om det haster, de er veldig hyggelige der er min erfaring. Tilpassingen tar ikke så lang tid, men så for meg at du bare hadde en uke eller to på deg.

Skrevet

Har du papirarbeidet i orden da?

Samt ordnet noen som kan vie dere?

Tror egentlig at det er det som kan ta lengst tid.

Skrevet

ja, vi har papirarbeidet i gang. Men kan hende vi ikke rekker den første muligr datoen pga papirarbeidet, men folkeregister har lovet rask behandlingstid. Tusen takk for svar. Roligere nå.

Skrevet
Hvor dårlig tid har dere? Husk at papirarbeidet gjerne tar lang tid!

Hvor lang tid tar egentlig papirarbeidet?...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Her hos oss, kunne vi bestille vielse (borgerlig) en måned i forveien. De trenger noen pepirer fra folkeregisteret, og det er tre ukers behandlingstid på det (her- det varierer sikkert fra sted til sted).

Skrevet

Jeg fikk kjolen min i løpet av 2,5 uke. Men da hadde de en kjole som passet meg (måtte bare legges opp litt) og de ytet en god service. De hadde vel sympati med meg som aldri fikk den kjolen jeg hadde bestilt et annet sted...

Skrevet

Jeg fikk kjolen min iløpet av 4 dager. Prøvde på mandag, men siden den hadde vært prøvd av andre og heng sammen med masse andre kjoler, renset de den, og gikk over for å sjekke at ingen av perlene og paljettene hadde løsnet. Betalte og hentet på torsdag, da det passet best for meg. Kunne fått den på onsdag.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...