Jean Rocket Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Er du oftest ut på fredager eller lørdager?
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Lørdag for da går det nattbuss hjem
Lovis Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Jeg ender ofte med å gå ut på fredagen for det er så lenge til lørdag. Festing blir litt på impuls hos meg, men burde kanskje gått mer ut på lørdagen ja. Lite folk på fredagen.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Lørdag helst. Bor i en liten by, og det er lite folk ute på fredager.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Går ut mandager, onsdager, og noen ganger både fredag og lørdag i tillegg:) Herlige studentlivet!!
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Fredag helst. Da begynner helga liksom med et pang, og jeg handler inn til vorspiel med venninnene på vei hjem fra jobben. De gangene jeg bare går ut lørdag, er fredagen nesten som en "vanlig" kveld, som kunne vært tirsdagskveld for den saks skyld. Og så bruker man opp søndagen på bakrus og slikt, og så er det plutselig jobb igjen. Går man ut på fredag, derimot, har man lørdagen å "komme seg" på, og så har man en hel søndag igjen til å kose seg på før helga er over.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Fredag helst. Da begynner helga liksom med et pang, og jeg handler inn til vorspiel med venninnene på vei hjem fra jobben. De gangene jeg bare går ut lørdag, er fredagen nesten som en "vanlig" kveld, som kunne vært tirsdagskveld for den saks skyld. Og så bruker man opp søndagen på bakrus og slikt, og så er det plutselig jobb igjen. Går man ut på fredag, derimot, har man lørdagen å "komme seg" på, og så har man en hel søndag igjen til å kose seg på før helga er over. Hva bruker du lørdagen til da? Den dagen vil jeg helst kunne bruke til noe fornuftig da butikkene jo er åpne. Orker ikke være fyllesjuk da. Ihverfall ikke mye. Derfor går jeg helst ut lørdager og slapper av på søndager!
sleazejenta Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 for meg spiller det liten rolle om jeg går ut fredag eller lørdag. blir gjerne begge, men det er jo en annen sak.
Gjest gul3 Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 Går sjeldent ut på by'n, men velger dagen det er minst folk (om eg hører det er mye folk som skal ut/har planlagt fest/noe spesielt som skjer så unngår eg den dagen om eg har planlagt ein tur ut).
*appifany* Skrevet 10. september 2009 #12 Skrevet 10. september 2009 Jeg er begynt å synes at fredag er en fin dag. Jeg blir aldri fyllesyk, så det er ingen dager som " går bort" for min del, det er bare deilig å da ha ei lang helg etter å ha vært ute(om noen skjønte det, sitter nemlig her i Cosylan- rus , er ikke så dyktig på å skrive da)
Purple Basil Skrevet 10. september 2009 #13 Skrevet 10. september 2009 Lørdag er min "utedag". Fredager for jentekvelder
Snøspark Skrevet 10. september 2009 #14 Skrevet 10. september 2009 Går ut mandager, onsdager, og noen ganger både fredag og lørdag i tillegg:) Herlige studentlivet!! samme her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå