Gå til innhold

Hvilken kjolefasong til min figur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal strikke meg en kjole til vinteren, men har hvertfall to modeller å velge mellom. Den ene har innsving akkurat der midjen er smalest, mens den andre har empireliv. Begge har rund hals, lange ermer og lengde til ca midt på låret.

Jeg er ca normalvektig (173 cm/69 kg), men har kiloene litt ujevnt fordelt. Bred rumpe og hofter, smal midje og skuldre, små bryster. Hvilken fasong kler meg best da tror dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Det mest naturlige blir vel å framheve din flotte midje med en kjole som svinger inn i midjen.

Gjest Gjest_Kamilla_*
Skrevet
Jeg skal strikke meg en kjole til vinteren, men har hvertfall to modeller å velge mellom. Den ene har innsving akkurat der midjen er smalest, mens den andre har empireliv. Begge har rund hals, lange ermer og lengde til ca midt på låret.

Jeg er ca normalvektig (173 cm/69 kg), men har kiloene litt ujevnt fordelt. Bred rumpe og hofter, smal midje og skuldre, små bryster. Hvilken fasong kler meg best da tror dere?

En smal midje "fortjener" bedre enn å bli skjult i en kjole med empireliv synes nå jeg da...Generelt sett er jo empiresnitt anbefalt til dem som ønsker å skjule overflødige kilo rundt magen. Så jeg stemmer altså for kjolen med innsving der midjen er smalest :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...