Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2003 #1 Skrevet 10. august 2003 Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere! Det ble svart feil på spørsmål 6,10 http://tv2.timlanddata.no/Testdegselv2.php...=0%2C&x=49&y=11
Barbie Skrevet 10. august 2003 #2 Skrevet 10. august 2003 Fikk det ikke til å funke jeg.................
Midnattsol Skrevet 10. august 2003 #3 Skrevet 10. august 2003 Er det ikke allerede en tråd om dette? http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...7342&highlight=
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #5 Skrevet 11. august 2003 http://tv2.timlanddata.no/Testdegselv2.php...+smart+er+du%3F ble vist litt feil dette, her er den en gang til :oops:
Gjest Adina Madeleine Skrevet 11. august 2003 #6 Skrevet 11. august 2003 Jada, det var det jeg visste, jeg ER smart... Det er bare det at da har jeg selvfølgelig ikke sosial intelligens... :oops: Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere! Det ble svart feil på spørsmål 6,9 Kanskje på tide å finne meg noe annet å gjøre? :o Adina M.
Gjest Madam Felle Skrevet 11. august 2003 #7 Skrevet 11. august 2003 Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere! ingen feil
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 11. august 2003 #8 Skrevet 11. august 2003 Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere! Det ble svart feil på spørsmål 7 Og det i halvtrøtt tilstand. Men uansett hvor smart jeg er, så fatter jeg ikke hva denne hadde med seksualitet å gjøre, egentlig.
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2003 #9 Skrevet 11. august 2003 Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere!
Tusenfryd Skrevet 11. august 2003 #10 Skrevet 11. august 2003 Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Det er jo egentlig bare å lese spørsmålet...
Ingeborg Skrevet 11. august 2003 #11 Skrevet 11. august 2003 Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Ærlig talt, var dette noe å mase etter, da?
LilleBille Skrevet 11. august 2003 #12 Skrevet 11. august 2003 .. og dette beviser at det bare er smarte kvinner her på KG... alle er usedvanlig smarte... . (. eller tør ikke de andre å legge ut resultatet ) (personlig har jeg ikke tatt testen.... - for sikkerhetsskyld så jeg ikke ødelegger 100%-en)
bippbipp Skrevet 11. august 2003 #13 Skrevet 11. august 2003 Smart Godt besvart, du har over normal intelligens. Du har grunn til å være fornøyd. Få kommer bedre ut enn dette. Du er reflekterende, grundig og tenker godt igjennom ting før du tar en avgjørelse. Norske politikere som har tatt tilsvarende tester kommer vanligvis langt dårligere ut. Ta testen en gang til og tenk gjennom enda litt bedre! Det ble svart feil på spørsmål 6,9,10
Gjest Tristessa Skrevet 11. august 2003 #14 Skrevet 11. august 2003 Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere! Det ble svart feil på spørsmål 7,9
Krystall Skrevet 11. august 2003 #15 Skrevet 11. august 2003 Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere!
Theolina Skrevet 11. august 2003 #16 Skrevet 11. august 2003 Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere! Var jo enkel denne da
smil Skrevet 11. august 2003 #17 Skrevet 11. august 2003 Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere! Det ble svart feil på spørsmål 7
Redhead Skrevet 11. august 2003 #18 Skrevet 11. august 2003 Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere! Det ble svart feil på spørsmål 6 Var det ikke det jeg visste!!
Ruby Skrevet 11. august 2003 #19 Skrevet 11. august 2003 Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere! Det ble svart feil på spørsmål 7,9
Skusla Skrevet 12. august 2003 #20 Skrevet 12. august 2003 Fy faaabian..... NÅ er jeg imponert nå.. Jeg er så smart det er jammen ikke morsomt engang... Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere! ikke en eneeeeste feil. Sitter å skriver søknad til etteretninge as we speak, ja mellom at jeg skriver HER selvf. og legger ved denne testen som BEVIS på min smarthet.... Har ikke tatt denne testen før altså, æresord... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå