Gå til innhold

Hva er infoaxe?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_fie_*
Skrevet (endret)

For noen dager siden fikk jeg en mail fra en på kontaktlisten min om at vedkommende ønsket å legge meg til som venn i noe som jeg tror het infoaxe. Jeg lurte litt siden navnet på avsender stemte, men mailen var ikke sendt fra vedkommendes vanlige mailadresse, men fra infoaxe(at)infoaxe.net eller noe lignende, jeg har slettet mailen så jeg husker ikke eksakt. Jeg slettet den pga jeg trodde det var spam eller virus. Når jeg googlet infoaxe såvidt fikk jeg opp at det var en slags oversiktstjeneste, men jeg syntes også det så ut som om vedkommende kunne få tilgang til alle nettsteder jeg leser på. Stemmer dette? Kan vedkommende i så fall få den tilgangen selv om jeg slettet mailen med en gang (jeg åpent den først) og ignorerte forespørselen? Ville vedkommende ha fått det hvis jeg godtok forespørselen?

Mailadresse endret iht KGs regler.

-jolie, mod

Endret av jolie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at mod har endret innlegget, vil bare presisere at avsender adressen var det vanlige navnet til vedkommende og som brukes i den vanlige e-postadressen, bare at nå sto det i stedet infoaxe at infoake.net etter eller noe lignende.

Ingen som har fått lignende mailer?

Skrevet

jeg fikk denne mailen i dag også, men har ikke peiling på hva det er :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...