Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #1 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg var litt tiltrukket av en mann jeg møtte for en måned siden, og ville tilbringe masse tid med han. Jeg syntes det var et eller annet som skurret, men overså det. Jeg lurte litt på om han faktisk var singel, som han sa, eller om han var gift, som noen andre fortalte meg og som jeg etter litt googling trodde også. Trodde ikke han var helt til å stole på. Jeg holdt litt avstand først, men ville ikke helt gi slipp på han. Etterhvert fant jeg ut at han mest sannsynlig ikke er gift lengre... Og han viser stor interesse for meg. Før ville jeg være sammen med han hele tiden, nå vil han være sammen med meg hele tiden. Å møte han er ikke like spennende som før... Uten å vite helt hvorfor har jeg mistet interessen radikalt. Kan det være fordi jeg nå er ganske sikker på at han ikke er gift og uoppnåelig? Da jeg tenkte han kanskje var gift, visste jeg at det ikke kom til å bli noe styr med forpliktelser og slikt, men nå har jeg litt panikk og ikke så lyst til å se han mer. Jeg har alltid vært tiltrukket av uoppnåelige menn. Ikke som har hatt dame, men på andre vis ikke vært helt tilgjengelige... Føler meg slem som ga litt blaffen i en eventuell kone, men jeg kan jo ikke ta ansvar for hans handlinger heller. Og jeg visste jo ikke om han var gift. Men hva skal jeg nå gjøre? Han er jo fortsatt en interessant mann. Går sikkert glipp av mye fint hvis jeg ikke møter han igjen. Men jeg føler ikke den samme spenningen mere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fix_* Skrevet 8. september 2009 #2 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg var litt tiltrukket av en mann jeg møtte for en måned siden, og ville tilbringe masse tid med han. Jeg syntes det var et eller annet som skurret, men overså det. Jeg lurte litt på om han faktisk var singel, som han sa, eller om han var gift, som noen andre fortalte meg og som jeg etter litt googling trodde også. Trodde ikke han var helt til å stole på. Jeg holdt litt avstand først, men ville ikke helt gi slipp på han. Etterhvert fant jeg ut at han mest sannsynlig ikke er gift lengre... Og han viser stor interesse for meg. Før ville jeg være sammen med han hele tiden, nå vil han være sammen med meg hele tiden. Å møte han er ikke like spennende som før... Uten å vite helt hvorfor har jeg mistet interessen radikalt. Kan det være fordi jeg nå er ganske sikker på at han ikke er gift og uoppnåelig? Da jeg tenkte han kanskje var gift, visste jeg at det ikke kom til å bli noe styr med forpliktelser og slikt, men nå har jeg litt panikk og ikke så lyst til å se han mer. Jeg har alltid vært tiltrukket av uoppnåelige menn. Ikke som har hatt dame, men på andre vis ikke vært helt tilgjengelige... Føler meg slem som ga litt blaffen i en eventuell kone, men jeg kan jo ikke ta ansvar for hans handlinger heller. Og jeg visste jo ikke om han var gift. Men hva skal jeg nå gjøre? Han er jo fortsatt en interessant mann. Går sikkert glipp av mye fint hvis jeg ikke møter han igjen. Men jeg føler ikke den samme spenningen mere... Hva du skal gjøre? Ok, her er akkurat hva du skal gjøre. Spør deg selv disse spørsmålene: hva som får meg til å føle spenningen? Hva er det jeg er ute etter? Føler jeg meg komfotabel med å f.eks bare å ha gifte menn resten av livet, en man kan bruke som man vil? Føler jeg meg ukomfortabel om noen elsket meg? Svarene kommer aldri over natta, og noen ganger må man drite seg ut for å vokse opp. Så lev det livet du selv har lyst til akkurat nå. Og gi faen i hva andre mener om hva du gjør, eller hva du føler, helt til du skjønner det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå