Gå til innhold

Bryllupsreise

Miracl3

Skal du på bryllupsreise ?  

1 stemme

1. 1. Skal du på bryllupsreise ?

• ja
      27
    • nei
      6
    • vet ikke
      7

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er litt nysserig på om dere skal på bryllupsreise ? Fortell meg gjerne hvor om dere vet det , eller hvordan dere har planlagt det.

Selv skal jeg ikke på bryllupsreise fordi jeg tror ikke budsjette rekker til det. Får heller ta det senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Vi skal ha et lite bryllup, for jeg vil heller ha en skikkelig bryllupsreise der bare han og jeg kan nyte hverandre.

Vi skal prøve å finne en liten øy i karibien, der vi kan være veldig mye for oss selv, og bare kose oss. regner med at turen vil komme på en ca 50-60 000 kr, men det er det verdt. Da må det og sies at bryllupet våres kommer på ca 30 000, så mesteparten går til bryllupsreisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok "bryllupsreisen" en stund før bryllupet, vi. Hadde ikke lyst ti å reise fra barna og alt rett etterpå....

Men vi hadd en deilig ferie i Port El Kantaoui i Tunisia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg slipper.....

Er ikke noe glad i å reise, jeg trives best hjemme. Jeg svarte vet ikke for jeg vet at min kommende ektemann vil gjøre alt for å overtale meg. I går foreslo han Equador, mens jeg foreslår Drammen (kort vei hjem!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal to dager etter bryllupet. Vet ikke hvor vi skal for det skal cappomannen ordne :) Gleder meg til å se hvor vi ender opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til New York, er ikke sikker på når vi drar, kanskje blir det opptil flere uker etter bryllupet, men det viktigste er at vi får den tiden for oss selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har per i dag problemer med å få innpass til en reise i budsjettet. Men vi har veldig lyst, og har derfor tenkt til å ønske oss reise i bryllupsgave. Så da får vi se om folk har lyst til å sende oss av gårde elller ikke... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi planlegger bryllupsreise. Hvor vet vi ikke helt enda, nå står det mellom Maldivene, Seychellene eller Mauritius...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil på bryllupsreise og vil gjerne ønske meg det men jeg får ikke lov! Har etter mye om og men og diskusjoner kommet fram til et servise vi liker, men allerhelst har vi lyst på en tur!

Tex - dra til Ecuador da! Det er et kjempefint land!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi planlegger bryllups reise..... Ønskene er Maldivene,Seychellene eller Thailand..... Jeg håper og tror det blir Maldivene. Siden det er regntid i Thailand på den tiden vi skal dra. (rett etter bryllupet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker å reise, men vet ikke om budsjettet tillater det! Vi er såpass etablerte og har det meste, så vi har ønsket oss gavekort fra reisebyrå. Hvis det blir noen av dem, så hopper vi på en tur sydover et par dager etter bryllupet. Hvis ikke, blir det en uke på hytta :) Bort skal vi i alle fall, bare vi to. Føler virkelig behov for det, den siste tiden har vært fryktelig hektisk og vi har heller ikke hatt mer enn en uke ferie i sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på bryllupsreise, men ikke før på nyåret pga mangel på ferieuker... Sitter bare igjen med 1 uke ferie etter i sommer og vi skal til Isla margarita utenfor Venezuela og da vl vi gjerne ha 2 uker... Men vi drar i februar og kan da feire forlovelsesdagen og dagen vi ble sammen.... (Nikki finner alltid på noe for å kunne feire en dag eller to... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløbig er ikke bryllupsreise en del av planene, men lyst det har vi.

Om det blir blir det enten før bryllupet eller en stund etterpå, pga av jobb. Regner med at det i såfall blir USA, og da helst ihvertfall et sted ingen av oss har vært før. Kanskje New Orleans under Mardi Gras.. *drømme, drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tar noen dager i Roma, drar enten en eller to dager eter bryllupet.

Skal dra på en forsinket bryluppsreise til Hawaii (Maui) når vi får råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på bryllupsreise ja, hvor vet vi ikke. Så om det blir Hellas eller noe mer eksotisk får vi se, kommer jo helt an på pengesituasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal to herlige uker til Tobago uten barn. Og jeg gleder meg sånn allerede, det skal bli så deilig å slappe av sammen bare vi to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg svarte ja, for reise blir det, men vi vet bare ikke helt når..

Håper på å komme oss til den Dominikanske republikk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reste till Norge vi... :ler:

Vi åkte ju motorcykel till och från Norge och vårt eget bröllop "hemma" i Norge. Det var nog resa det. Mycket att stå i och en liten budget till ett litet bröllop.

Dessutom hade min man bara jobbat ihop 10 dagar betald semester så när vi gifte oss var han ledig utan lön. Att åka på en extra resa skulle ha blivit onödigt kostsamt utan betald semester - vi avstod. Vi har ju hela livet på oss att resa precis vart vi vill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi skal bort og være noen dager for oss selv. Tror det kan vvære godt og jeg elsker å reise!

Vi har kalde føtter og prøver å finne noe ukene før bryllupet. Italia kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...