Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått noen prøver på decleor, nattkrem, dagkrem og en olje. Bruker dermalogica nå, og den er jeg egentlig fornøyd med.

Reagerer veldig fort på kremer med flassing og kløe i ansiktet, men decleor går jo for å være et bra merke uten "farlige" innholdstoffer, pluss at de ikke tester på dyr..

Har sensitiv/tørr hud.

Noen som har erfaringer med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også tørr/sensetiv hud. Har brukt decleor i noen år nå, og er veldig fornøyd.

Hadde ett opphold på noen mnd for ett par år siden, det gikk ikke bra. Kanskje det var produktene jeg brukte som erstatning som ikke var gode nok. Fikk en hud som var sår, flasset mye osv.

Jeg bruker MD formulation også, renseprodukter, skrubbkrem og "underkrem".

Av decleor bruker jeg olje, dagkrem, balm, rense/maske/diverse andre produkter.

Jeg tror dermalogica er et bra merke også, av det jeg har lest om det. Men har du lyst til å prøve decleor, så har du jo muligheten nå når du har fått prøver. Kan jo bare gå tilbake til dermalogica om du ikke vil fortsette/ikke er fornøyd med decleor.

Skrevet

Decleor inneholder jo endel planteoljer, og ikke alle tåler dette. Så selv om noe er bra eller mildt, betyr ikke det at du ikke kan reagere.

Noen reagerer til og med på vann..

Men Decleor har hjulpet meg, sammen med md formulations:) Er veldig glad i rensemelken, toneren og Hydra floral kremen. Fikk en liten 2 ml flaske av aroaessence (oljen) en gang, og den er virkelig FATASTISK for min hud (og et must for meg til vinteren). Gav massa fukt, og gjorde kvisene mindre synlige/rød, og etter noen uker var hudne jevn og strålende.

Skrevet

Har oljen og ansiktsmasken, begge for sensitiv hud. Synes særlig oljen er bra, den funker veldig bra for at huden min ikke skal bli tørr eller fuktfattig. Holder den riktignok unna nesa, som kan bli litt for fet. Den maska er også bra, men tror jeg skal prøve masken som er ren fuktighet neste gang i stedet for denne jeg har. Den funker, men kunne kanskje gitt litt mer fuktighet, til min hud i alle fall.

Nå har jeg aldri hatt noe særlig med kviser osv., og har heller ikke fått noen urenheter av disse produktene. Bruker dem i kombinasjon med Matis sin delicate-serie, og det fungerer fint for meg! Gjør ikke underverker for huden, men min sensitive hud tåler det bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...