Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2003 #1 Skrevet 10. august 2003 Hva ville dere ha tenkt om en som som tok kontakt med deg på et internett sjekkested, og temmelig åpenlyst la ut om seg selv, og som man altså lett kunne identifisere? Tror dere han gjorde det bevisst, som et sjekketriks? Skal jeg avsløre at jeg (trolig) vet hvem han er? Jeg vet jeg må bli kjent med han før jeg dømmer han, men vil gjerne høre litt om hva slags førsteinntrykk dere får av en slik person.
@lfa Skrevet 11. august 2003 #2 Skrevet 11. august 2003 Jeg ville tatt alt med en klype salt. På nettet kan hvem som helst late som de er nettopp hvem som helst. :blunke: Foressten så synes jeg personer som spiller på kjendisstatusen sin er lite imponerende. Hva har de egentlig å by på hvis det er det beste de kan komme opp med? :blunke:
Gjest Vega Skrevet 11. august 2003 #3 Skrevet 11. august 2003 Enig med @lfa her. Og du gjest - spør jo, så du virker passe skeptisk selv, sikkert med god grunn. Lytt til magefølelsen din. Folk som bruker tittel eller status for å oppnå kontakt, eller goder - synes jeg virker ganske tvilsomme. Jeg ville oversett vedkommede, og ikke hatt mer kontakt. Det finnes teite kjendiser - og det finnes folk som utgir seg for å være kjendis - i det hele tatt. I alle fall - en kjendis kan være like tanketom og /eller kynisk som andre. Det er ikke et kvalitetsstempel...
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #4 Skrevet 14. august 2003 Dere hadde nok rett. Han virket ganske så uinteressert da jeg lot som jeg ikke visste hvem han var, men da jeg sa at jeg visste hvem han var og skrøt av hvor kjekk han var "våknet" han opp..Han hadde imidlertid ikke så mye tid til meg da han hadde funnet ei anna, men sa at JEG visste jo hvor jeg kunne finne han...Ærlig talt for en dust!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå