Noli Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Vi skal lage pakkekalender til en 2-åring i år, og lurer på om noen av dere har noen tips? Det er en gutt. Skal lage til en 5-åring og en 7-åring også, men det er jo langt enklere.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Hva med litt praktiske ting som en ny tannbørste e.l.? Apotekene pleier faktisk å ha en del småting som kan brukes - småbamser i refleksstoff, en sammenpresset klut som "svelelr" i vann osv. Klistremerker, små notisbøker, små sett med fargeblyanter. Ellers har det vært tipset her inne før om at man tar en Lego-pakke e.l. og pakker inn noen klosser hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Veldig stas med truse i den alderen! Og du finner lett pakker med tre truser til en hundrings eller der omkring, så det er ikke så veldig dyrt.
Leanne Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 hva med en pepperkake form den dagen dere skal bake pepperkaker, nisselue den dagen det er nissefest i bhg (hvis det er det...), klistremerker den dagen dere skal lage julekort, skriv ut noen nisser og la barnet fargelegge... Ellers er jo tannkrem, tannbørste, sokker, truser topp i den alderen vil jeg tro...
Noli Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2009 (endret) Takk for gode tips! Keep 'em comming! Endret 8. september 2009 av Noli
Gjest kokos Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Følger med på denne... skal lage kalender til toåring selv i år (jente). Kommer på i farten: - rosinpakke - badeleke - svømmebleie og en tur til svømmehallen - lue - fargestifter
Lidli Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 -liten lekebil - små lekefigurer (fås gjerne kjøpt i poser med flere forskjellige arter, eks dyr. til en billig penge. da har du gaver for flere av dagene i kalenderen) - såpebobler - barnekjevle (var en hit da småen fikk det i sin kalender et år og kunne bruke sin egen kjevle når han var med på julebaksten) - små pepperkakeutstikkere hm.. kom ikke på mer nå, men skal rope ut om jeg finner på mer
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Til 3 + 5 åringene mine ble det votter, hansker, strømper, underbukser, kjevle (til bakedag), sjokolader o litt julepynt kalenderen i fjor, de ble like glad for alt! I tillegg hadde jeg puslespill som jeg delte i 6 pakker. den minste fikk brettet + noen brikker den første dagen, eldste fikk brikkene som var rammen rundt i de første pakkene. Lurt å pusle det på forhånd, slik at du vet at de får brikker som passer sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå