Lillerose Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Hei, Idag kan du kjøpe parfyme med 5% rabatt på cheapsmells.com Jeg ønsker flere gode blomsterdufter, helst jasmindufter. Bvlgari duften ønsker jeg ikke å kjøpe siden lukten forsvinner ganske fort. Har dere noen tips og råd?
Lillerose Skrevet 8. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2009 ..og der puttet jeg Agent Provocateur Maitresse i handlebag, noen som vet om hvor god denne er?
Nausicaä Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Om du liker litt kraftigere, sterke og "sexy" parfymer er dette noe for deg. Men den kan bli litt spesiell for noen. (Jeg har ikke prøvd Maitresse, men Strip og "vanlig" jeg synes de er kjempegode)
Lillerose Skrevet 9. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2009 Jeg fikk kjøpt den og en annen fra Elizabeth Arden. Apropos jasmin duft. Er det noen som har Jasmin duften fra Loccitane? Den er himmelsk synes jeg.
Gjest meg:) Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Hei Du får en god parfyme på The Body Shop, med lukten av jasmin.... Den er kjempe god! Også tror jeg de har en på Zara å.. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå